چرا همسر “ساره بیات” دستگیر شده بود؟

علیرضا افکاری در سال 89 در آلبوم «دنیای این روزای من» با داریوش اقبالی همکاری کرد که قطعه «سلول بی‌مرز» در این آلبوم رنگ و بوی سیاسی-اجتماعی داشت که در آن زمان خبرها حاکی از بازداشت او به اتهام همکاری با خواننده‌های «لس آنجلسی» بود.

چرا همسر “ساره بیات” دستگیر شده بود؟
کد خبر : ۱۷۷۶۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از گسترش نیوز؛ در سال ۱۳۸۹ افکاری در آلبوم «دنیای این روزای من» با داریوش اقبالی خواننده مطرح لس آنجلسی همکاری داشت که آلبوم مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. در این آلبوم قطعه «سلول بی‌مرز» رنگ و بوی سیاسی-اجتماعی داشت.

همچنین در سال ۹۱ آلبوم «اعجاز» از گوگوش منتشر شد که آهنگساز سه قطعه از آن افکاری بود. در دی ماه سال ۹۱ پلیس امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از دستگیری پنج ترانه‌سرا و آهنگساز (در اخبار غیررسمی از روزبه بمانی ، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نام می‌برند) به اتهام همکاری با خواننده‌های «لس آنجلسی» خبر داد.

مقامات رسمی در این مورد جزئیات بیشتری ارائه نکردند ولی به جز علیرضا افکاری احتمالاً روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نیز جزو بازداشت شدگان بودند. این بازداشت‌ها با واکنش مهدی یراحی، مونا برزویی و واکنش تند یغما گلرویی (که به علت این دستگیری‌ها قصد عدم ادامه راه ترانه‌سرایی داشت) مواجه شد.

ابی نیز پس از انتشار آلبوم جدید خود در سال ۹۳ (جان جوانی) از دستگیری مجدد علیرضا افکاری خبر می‌دهد: همه چیز آماده بود، علیرضا افکاری قرار شد آهنگها را در ایران تنظیم کند و بعد من بروی آنها بخوانم، ولی به مجرد بازگشت به ایران عوامل کار را دستگیر کردند، خودبخود جلوی آثار گرفته شد، چون همه فایل آهنگها و ترانه را هم بردند.

کد خبر : ۱۷۷۶۳
0
۰
ارسال نظر