پرسشی پر تکرار؛ چرا عاشق نمی‌شویم؟!

این یک واقعیت است که امروزه افراد زیادی برای یافتن شریک مناسب با مشکل مواجه هستند. ما دلایل احتمالی این مشکل را با شما در میان می گذاریم.

پرسشی پر تکرار؛ چرا عاشق نمی‌شویم؟!
کد خبر : ۱۲۰۱۱۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - برخی تحت تأثیر کتاب‌های عاشقانه، برخی دیگر تحت تأثیر فیلم‌ها هستند و در زندگی واقعی منتظرند تا داستان‌های عاشقانه مشابه برای آن‌ها پیش بیاید. اما وقتی با واقعیت ها روبه رو می شوند ناامید خواهند شد.

اول از همه باید بدانید که فرد مقابل شما فردی در دنیای واقعی است. قهرمان کتاب یا فیلم نیست! بنابراین هنگام مشاهده روابط اطراف خود، سعی کنید از منظر واقع بینانه به آن نگاه کنید!

احترام به خود و طرف مقابل اساس هر رابطه ای است. به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این در مورد روابط عاشقانه نیز صدق می کند. قبل از هر چیز باید از دستاوردها، دانش و پتانسیل خود آگاه باشید و به خود احترام بگذارید.

کسی که برای خود احترام قائل نباشد برای هیچ‌کس ارزش و احترام قائل نمیباشد.

باید بدانید که هر دو طرف باید مرزهای خود را در رابطه داشته باشند. وقتی در فضایی آزاد شروع به محدود کردن شریک زندگی خود می کند، مطمئناً مشکل ها سر بر می‌آورند!

کسی عین شما فکر نمی کند!

به یاد داشته باشید که هیچ کس نمی تواند دقیقاً همان طرز فکر شما را داشته باشد. اگر از رفتار یا فکر شریک زندگی خود ناراحت هستید، ابتدا باید صریحا به او بگویید.

اگر او بگوید که نمی تواند در آن مورد خاص تغییر کند، نمی توانید او را مجبور به تغییر کنید. این درست نیست که بخواهیم کسی را تغییر دهیم یا باور کنیم که خودش تغییر خواهد کرد.

همه اشتباهاتی دارند، اما برخی از اشتباهات می توانند اعتماد را در یک رابطه متزلزل کنند. لازم نیست همیشه اشتباه طرف مقابل را بپذیرید، اما اگر رابطه شما واقعا خوب است، می توانید به شریک زندگی خود فرصت دیگری بدهید. بخشنده بودن خوب است.

افراد خودخواه و خودشیفته ، وقتی در یک رابطه هستند به نیازها، خواسته ها و احساسات شریک زندگی خود فکر نمی کنند. به همین دلیل در روابط خود دچار مشکل می شوند و یا نمی توانند رابطه مناسبی برقرار کنند.

ترجمه: وقت صبح

کد خبر : ۱۲۰۱۱۷
0
۰
ارسال نظر