ویدئو/ چالش “بهنام تشکر” سوژه شد؛ مخاطبان جوکر ترکیدند!

در دومین قسمت فصل دوم جوکر، بهنام تشکر با چالش خلاقانه خود باعث ترکیدن برنامه شد. در این چالش با صورتشان باید موزیک را اجرا می کردند.

ویدئو/ چالش “بهنام تشکر” سوژه شد؛ مخاطبان جوکر ترکیدند!
کد خبر : ۶۷۲۳۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ سریال جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. سریال جوکر از ۶ آذر ۱۴۰۰ در فیلیمو به نمایش درآمد.

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه‌خواه، هومن حاجی‌عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه از بازیگران قسمت اول بودند. این برنامه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است.

بیشتر بخوانید: جوکر متوقف می شود؛ احسان علیخانی از کوره در رفت!

بازیگران سریال جوکر فصل دوم

بازیگران فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا , هومن برق نورد , شهرام قایدی , سپند امیر سلیمانی , بهنام تشکر, عباس جمشیدی و آرش نوذری هستند.

داستان سریال جوکر

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است.

در فصل دوم و در دومین قسمت شاهد بامزه ترین و خلاقانه ترین جوکر تایم بهنام تشکر بودیم. در ویدیوی زیر این قسمت را مشاهده می کنید:

کد خبر : ۶۷۲۳۳
0
۰
ارسال نظر