چاقی عجیب “الهام حمیدی” هوادارانش را شوکه کرد/ عکس

تصویری از الهام حمیدی بازیگر مطرح در فضای مجازی که نشان می دهد به شدت چاق شده در فضای مجازی منتشر شد.

چاقی عجیب “الهام حمیدی” هوادارانش را شوکه کرد/ عکس
کد خبر : ۸۴۰۳۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی از الهام حمیدی بازیگر مطرحی که به تازگی فرزند دومش به دنیا آمده به اندامی که بسیار چاق شده در فضای مجازی پخش شد که کاربران را متعجب کرد.

چاقی عجیب "الهام حمیدی" هوادارانش را شوکه کرد/ عکس

زندگی شخصی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.

آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

ازدواج الهام حمیدی

سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

کد خبر : ۸۴۰۳۹
0
۰
ارسال نظر