پیکه با قرارداد جدید خود شکیرا را مسخره کرد!

پیکه با بستن قرار داد با برند ساعت کاسیو، آهنگ طعنه آمیز شکیرا را مسخره کرد!

پیکه با قرارداد جدید خود شکیرا را مسخره کرد!
کد خبر : ۱۴۰۸۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - شکیرا در جدیدترین آهنگ خود به جرارد پیکه همسر سابقش و نامزد جدید او تکه انداخت. پیکه نیز این کار را بی پاسخ نگذاشت!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، شکیرا در بخشی از آهنگ جدید خود می‌خواند «تو یک فراری را با یک ماشین قراضه عوض کردی. یک ساعت رولکس را دادی و ساعت کاسیو گرفتی.»

شکیرا خواننده 45 ساله با این آهنگ نامزد جدید پیکه را بی ارزش خواند. پیکه نیز بهترین راه حل برای بی جواب نگذاشتن این تکه را انتخاب کرد.

پیکه به همراه یک بازیکن حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری مسابقاتی برای این نوع بازی‌ها برگزار می‌کنند. این مسابقات که «King's League» نام دارند با شرکت 12 گروه آغاز می‌شود. این 12 گروه برای جایگاه اول و برنده شدن جایزه اصلی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پاسخ دندان‌شکن پیکه به تکه انداختن شکیرا!

پیکه چند روز قبل در یکی از ویدیوهای این مسابقات حضور پیدا کرد. او در این ویدیو از حامی‌مالی جدید این مسابقات رونمایی کرد. برند ساعت کاسیو! او در این ویدیو ساعتی که بر دست داشت را به طرفداران نشان داد و گفت: «برند کاسیو برای ما ساعت فرستاده است.

ما با این شرکت تماس گرفتیم و قراردادی با آن‌ها تنظیم کردیم.

شرکت ساعت‌سازی کاسیو حالا حامی‌مالی مسابقات «King's League» است. این ساعت یک عمر دوام خواهد داشت.»

طرفداران که در حال تماشای این ویدیو زنده بودند به سرعت جواب سر بسته پیکه به تکه شکیرا در آهنگ جدیدش را تشخیص دادند. مدت زیادی طول نکشید تا طرفداران این خبر را در فضای مجازی پخش کنند.

سرخیو آگوئرو همبازی سابق پیکه در تیم فوتبال منچستر سیتی نیز در این پخش زنده حضور داشت. به گزارش وقت صبح او پس از صحبت‌های پیکه با خنده به صراحت گفت که آهنگ جدید شکیرا باعث شد تا شرکت کاسیو و پیکه تصمیم به همکاری بگیرند.

شکیرا و پیکه در ماه ژوئن سال 2022 پس از 11 سال زندگی مشترک طلاق گرفتند. حاصل ازدواج و زندگی مشترک این دو ستاره پسران آن‌ها میلان و ساشا هستند.

کد خبر : ۱۴۰۸۱۸
0
۰
ارسال نظر