پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ فروردین 1400

تنها خبر مثبت برای بازار می‌تواند تزریق نقدینگی با حجم زیاد توسط حقوقی‌ها به بازار باشد.

پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ فروردین 1400
کد خبر : ۱۴۸۲۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سهام در هفته گذشته به روند نزولی خود را ادامه داد و شاخص کل در طول یک هفته گذشته حدود ۳۰ هزار واحد افت کرد.

برخی از کارشناسان روند بازار را متاثر از حواشی نشست برجام می‌دانستند. در مقابل برخی از کارشناسان معتقد بودند بازار به اخبار مذاکره واکنشی نشان نمی‌دهد. از طرفی قیمت دلار در برخی از روزها با افزایش همراه بود، اما روند معاملات تغییری نکرد.

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این موضوع که در هفته گذشته شاهد صف‌های طولانی بودیم، توضیح داد: با توجه به همین موضوع ارزش معاملات بازار حجم کمی داشت. عصاری در ادامه گفت: احتمال زیاد در هفته پیش‌رو هم با همین روند روبه‌رو هستیم.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه دو عامل اصلی موثر در بازار وجود دارد گفت: یکی از عوامل مهم در معاملات هفته پیش‌رو، مذاکرات برجام است، فارغ از هر نتیجه‌ای که از مذاکرات به دست بیاید، نتیجه جلسه برجام تاثیر منفی در بازار دارد.

او با اشاره به اینکه دامنه نوسان هم یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در بازار است توضیح داد: با وجود صحبت‌های زیاد مسئولان سازمان درباره تغییر یا حذف دامنه نوسان، هنوز تصمیم نهایی در رابطه با دامنه نوسان گرفته نشده است.

او در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود، خروج پول از سهم‌های شاخص‌ساز را شاهد هستیم. تنها خبر مثبت برای بازار می‌تواند تزریق نقدینگی با حجم زیاد توسط حقوقی‌ها به بازار باشد.

کد خبر : ۱۴۸۲۷
0
۰
ارسال نظر