پیری ناگهانی “الناز شاکردوست” همه را شوکه کرد/ عکس

اخیرا عکسی از پیرشدن الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شده است.

پیری ناگهانی “الناز شاکردوست” همه را شوکه کرد/ عکس
کد خبر : ۱۲۸۹۲۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، تصویری از الناز شاکردوست بازیگر مطرح ایرانی با فتوشاپ منتشر شد که نشان می دهد این خانم بازیگر در سن بالا چه چهره ای خواهد داشت.

پیری ناگهانی "الناز شاکردوست" همه را شوکه کرد/ عکس

خطر مرگ از بیخ گوش "الناز شاکردوست" گذشت!

الناز شاکردوست در یکی از مصاحبه هایش از خطر مرگ که در پشت صحنه فیلم تابو برایش رخ داده بود پرده برداشت.

به گزارش وقت صبح به نقل از اقتصاد آنلاین، الناز شاکردوست درباره فیلم تابو گفت: یه تجربه خیلی جالب بود این اتفاق، یه سکانس خودکشی ما در انتهای فیلم داشتیم که من به آب دریا می زنم و انقدر باید می رفتم جلو که سرم می رفت زیر آب و شنا می کردم.

باید می رفتم پشت یک کشتی به گل نشسته ای که لوکیشن فیلم برداریمون بود و اتفاقی که افتاد این بود که این کشتی به گل نشسته از زیر پروانه هاش آزاد بود، این پروانه ها می گشت و حالت مکش ایجاد می کرد.

جدای از اون سرمای هوا هم به کنار و بسیار هوا سرد بود، آب بسیار زیاد سرد بود و قلب من خون رو پمپاژ نمی کرد که به اعضای بدنم فرمان بده و بتونم حتی شنا بکنم.

با اینکه من شناگر قابلی هستم، شنام خیلی خوبه ولی سرما و جریان های آب از زیر بسیار وحشتناک بود و من مرگ رو با همه عظمتش دیدم و لحظه آخر که نور خورشید زد تو صورتم و احساس کردم دیگه نمی تونم ادامه بدم.

حتی بچه های صحنه هم که چند تا اومده بودند کمک کنن، از یک جایی نزدیک تر نمی تونستن بیان به دلیل شدت آب.

بازگشت دوباره به زندگی

شاید کلا چند دقیقه بود و خدا رو شکر یک زن و مرد ترکمنی در این کشتی به گل نشسته از طرف بنیاد نگهبانی میدن و اونجا زندگی می کنن و این مرد ترکمن یک نردبانی رو بست به نرده های عرشه کشتی و به سمت من پرت کرد و من زندگیم رو بعد از خدا مدیون ایشون هستم.

این یک تجربه خیلی جالبی بود چون بعد از اون اتفاق خیلی از چیزهایی که برای من خیلی با ارزش بودن، ارزششون رو از دست دادند و چیزهای روزمره ای که هیچ وقت به چشم نمی اومد برام چندین و چند برابر ارزشمند شد و قدر زندگیم رو خیلی بیشتر می دونم.

کد خبر : ۱۲۸۹۲۹
0
۰
ارسال نظر