پیام تبریک 3 رقیب انتخابات به “رئیسی”

رضایی، همتی و قاضی‌زاده هاشمی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در پیام‌های جداگانه پیروزی ابراهیم رئیسی را تبریک‌ گفتند.

پیام تبریک 3 رقیب انتخابات به “رئیسی”
کد خبر : ۲۹۷۸۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از همشهری آنلاین؛ با پایان رای گیری و شمارش اولیه آرا مشخص شد ابراهیم رئیسی اکثریت آرا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را کسب کرده و به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شده است.

محسن رضایی به رئیسی تبریک گفت

محسن رضایی در پیام تبریک خود نوشته است: این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: مهر تایید بر پیروزی رئیسی/ میزان مشارکت اعلام شد

همتی به رئیسی تبریک گفت

در پیام تبریک همتی آمده است: امیدوارم دولت حضرتعالی، با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

پیام قاضی‌زاده به آیت‌الله رئیسی/به برگزیده ملت تبریک عرض می‌کنم

امیرحسین قاضی زاه هاشمی هم در پیام تبریک خود خطاب به ابراهیم رئیسی آورده است: بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به ملت بزرگ ایران را خواستارم.

بامداد امروز ساعت ۲ در اطلاعیه شماره ۳۱ پایان رای گیری اعلام شد. در اطلاعیه شماره ۳۱ وزارت کشور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره ۳۱

ضمن تقدیر از مسئولیت شناسی ملت شریف ایران و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا، اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پایان اخذ رای در کلیه شعب سراسر کشور اعلام می شود.

لازم است مسئولان شعب اخذ رای کلیه رای دهندگان را به درون شعبه هدایت و پس از بستن درب شعبه، نسبت به اخذ رای از آنان اقدام نمایند.

کد خبر : ۲۹۷۸۶
0
۰
ارسال نظر