پولدارترین بازیگر زن جهان کیست و چقدر درآمد دارد؟

یک نشریه فهرست ثروتمندترین زنان آمریکا را منتشر کرد؛ «ریس ویترسپون» از سوی «فوربز» ثروتمندترین بازیگر زن دنیا لقب گرفت.

پولدارترین بازیگر زن جهان کیست و چقدر درآمد دارد؟
کد خبر : ۱۷۸۹۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از پارسینما: این نشریه فهرست به‌روزرسانی‌شده «ثروتمندترین زنان آمریکایی خود-ساخته» را منتشر کرد و ویترسپون را در جایگاه پنجاه و نهم قرار داد.

ثروت خالص بازیگر «قانوناً بلوند» بنا بر محاسبات «فوربز» به ۴۴۰ میلیون دلار می‌رسد.

سایت سینما نوشته : «شاندا رایمز» تهیه‌کننده سریال‌هایی چون «بریجرتون» (Bridgerton)، «الن دی‌جنرس» کمدین، «تیلور سوییفت»، «ریحانا»، و «مدونا» دیگر زنان این فهرست‌اند. هرچند این چهار زن سابقه نقش‌آفرینی دارند اما حرفه اصلی آن‌ها بازیگری نیست.

«دایان هندریکس» تاجر آمریکایی با ۱۵ میلارد دلار در صدر این فهرست قرار دارد در حالی که شخصیت‌های دیگمدوری از دنیای مد و فناوری پایین‌تر از او به چشم می‌خورند.

ویترسپون ۴۷ ساله چند فیلم تحسین‌شده در کارنامه دارد و اخیراً در سریال «برنامه صبحگاهی» اپل تی‌وی+ مقابل «جنیفر انیستون» ظاهر شده است. او بر اساس گزارش «زنان دنیا» (Women in the World) با ۳۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳ یکی از پردرآمدترین بازیگران شاغل نیز بوده است.

ویترسپون در سال ۲۰۲۱ کمپانی فیلمسازی «هلو سانشاین» را با قراردادی ۹۰۰ میلیون دلاری به فروش رساند. او در سال ۲۰۱۶ این کمپانی را تأسیس کرد تا پروژه‌هایی با تمرکز بر داستان‌های زنانه بسازد. «دروغ‌های کوچک بزرگ» و «برنامه صبحگاهی» از جمله این پروژه‌ها بودند. ویترسپون هنوز ۱۸ درصد از سهام کمپانی را در مالکیت خود دارد.

«فوربز» افرادی را «خودساخته» می‌نامد که «یک کمپانی را تأسیس می‌کنند یا به تنهایی و بدون به ارث بردن ثروتی به دست می‌آورند.» این نشریه برای محاسبه دارایی خالص افراد، تحقیقات گسترده‌ای بر روی اسناد حقوقی و دیگر سوابق آن‌ّها صورت می‌دهد و با نمایندگان و کارمندانشان مصاحبه می‌کند.

کد خبر : ۱۷۸۹۰۳
0
۰
ارسال نظر