پوشش جنجالی آن ور آبی “دو خواهر بازیگر”/ عکس

مونا و مارال فرجاد تصویری را از خود با یک پوشش جذاب در خارج از کشور به اشتراک گذاشتند.

پوشش جنجالی آن ور آبی “دو خواهر بازیگر”/ عکس
کد خبر : ۶۶۲۰۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مونا فرجاد به همراه خواهرش مارال که هر ردو از بازیگران سرشناس تلویزیون و تئاتر هستند در اینستاگرامشان تصویری را از استایل آن ور آبی خود منتشر کردند.

استایل خواهران فرجاد در خارج

مارال فرجاد: بازی در سریال‌های رمضانی کاربسیار سختی است!

مارال فرجاد با تاکید بر اینکه ساختن کارهای مناسبتی بسیار سخت و حساس است، اظهار داشت: ساختن سریال مناسبتی برای ماه مبارک رمضان بسیار کار سختی است و انگار کل عوامل روی لبه تیغ راه می‌رود و کمترین خطا و اشتباه می‌توان باعث شود که مخاطب کار را پس بزند.

فرجاد با اشاره به این موضوع که از کارهای مناسبتی طنز نیز به خوبی استقبال می‌شود، افزود: پروژه‌های طنز همیشه مخاطبان خود را داشته و دارد اما باید توجه داشت اگر در حیطه طنز کار متوسط رو به پایینی به روی آنتن برود حتما مخاطب نخواهد داشت و در جذب مخاطب شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: "مارال فرجاد" به کلی حجاب را کنار گذاشت/ عکس

وی افزود: همیشه طرفدار کارهای طنزی بودم که رضا عطاران ساخته است چون باورپذیر و بسیار واقعی است. مردم کارهایی را که به زندگی‌های روزمره نزدیک باشد بیشتر می‌پسندد.

سریال «برادر جان» نوشته سعید نعمت‌الله، کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی یک ملودرامی اجتماعی مذهبی است که این روزها برای پخش از شبکه سوم سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تصویر برداری می‌شود.

این سریال تازه‌ترین همکاری نعمت‌الله و شفیعی بعد از سریال‌های «جراحت»، «شیدایی»، «رستگاران»، «عقیق»، «مادرانه»، «روح الله» به حساب می‌آید. مجری طرح سریال «برادر جان» موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد دیگر بازیگرانی این پروژه هستند.

کد خبر : ۶۶۲۰۶
0
۰
ارسال نظر