پوشش جالب توجه “نیکی کریمی” در هند/ عکس

تصویری جالب از نیکی کریمی با یک پوشش متفاوت در هندوستان منتشر شد.

پوشش جالب توجه “نیکی کریمی” در هند/ عکس
کد خبر : ۱۰۳۲۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی جالب و دیده نشده از نیکی کریمی ستاره دهه 70 سینمای ایران با یک پوشش متفاوت در هند در فضای مجازی منتشر شد.

پوشش جالب "نیکی کریمی" در هند/ عکس

چرا نیکی کریمی در فیلم درخشنده بازی نکرد؟

نیکی کریمی به دلیل تداخل و همزمانی پروژه‌ی «آذر» که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و در آن به ایفای نقش می‌پردازد نتوانست با پروژه‌ی پوران درخشنده همکاری کند و «بهنوش طباطبایی» جایگزین او شده است.

«بهنوش طباطبایی» بعد ازانجام تست گریمی متفاوت به جای «نیکی کریمی» به جمع بازیگران فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «پوران درخشنده» پیوست و شب گذشته با چهره‌ای متفاوت، در نقش «رعنا» در کنار «فرهاد اصلانی» در این پروژه سینمایی به ایفای نقش پرداخت.

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد و با مدیریت فیلمبرداری مسعود سلامی تاکنون بیشتر از ۷۰ درصد فیلمبرداریآن در لوکیشن‌های مختلف در تهران، از جمله؛ دو خانه واقع در منطقه الهیه، یک خانه در منطقه جردن، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات واقعدر منطقه پونک، یک خانه در منطقه فرشته تهران به پایان رسیده است.

هفته گذشته با بازی فرهاد اصلانی، هادی مرزبان، فرشید زارعی فرد و ابوالفضل میری به کارخانه مواد اولیه در منطقه وردآورد کرج رسید و گروه ساخت این پروژه بعد از چند روز، برای ادامه فیلمبرداری به تهران بازگشتند.

کد خبر : ۱۰۳۲۷۸
0
۰
ارسال نظر