پشت پرده صدای انفجار در خیابان نارمک

در ساعت 20:48 امشب درپی تماس های شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران شنیده شدن صدای انفجاری در خیابان شهید آیت، خیابان حاج صادقی اطلاع داده می شود.

پشت پرده صدای انفجار در خیابان نارمک
کد خبر : ۶۱۶۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

شنیده شدن صدای انفجار در خیابان نارمک مردم را دچار ترس کرد.

درباره شنیده شدن صدای انفجار در خیابان نارمک آتش نشانی توضیح داد.سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره شنیده شدن صدای انفجار در خیابان نارمک ارائه کرد.

جزئیات انفجار

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این انفجار گفت: در ساعت 20:48 امشب درپی تماس های شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران شنیده شدن صدای انفجاری در خیابان شهید آیت، خیابان حاج صادقی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می شود یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی مسکونی در بخش زیر رمپ یک اتاقک انباری 5 الی 6 متری وجود داشته که در این اتاقک مقدار زیادی لوازم کار و ضایعات نگهداری می شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این بخش یک کپسول سفری کوچک نگهداری می شد که انفجاری در این بخش رخ داده بود، البته این انفجار منجر به شعله وری نشده است و فقط بخشی از دیوارهای انبار دچار تخریب شده بود.

به گفته ملکی یک مرد 60 ساله در این مکان دچار مصدومیت شده بود.

منبع: رکنا

کد خبر : ۶۱۶۳
0
۰
ارسال نظر