پشت پرده زندگی خصوصی همسر افغانستانی نوید محمد زاده

بیوگرافی کامل “فرشته حسینی”، بازیگر جوان کشورمان به همراه فیلم شناسی و عکس های او در کنار همسرش نوید محمدزاده ببینید.

پشت پرده زندگی خصوصی همسر افغانستانی نوید محمد زاده
کد خبر : ۳۸۷۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

بیوگرافی فرشته حسینی

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک، زندگی نامه کامل فرشته حسینی، بازیگر توانمند و زیبای سینمای افغان که به تازگی با نوید محمدزاده ازدواج کرده را به شرح زیر بخوانید.

نام :فرشته

نام خانوادگی :حسینی

تاریخ تولد :6 اردیبهشت 1376

محل تولد :تهران

حوزه فعالیت :بازیگری سینما

تحصیلات :دیپلم

وضعیت تاهل:متاهل

نام همسر:نوید محمدزاده

زندگی شخصی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است که در 6 اردیبهشت سال 1376، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد.

پدر و مادر این بازیگر کشورمان حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. فرشته دارای خانواده ای پرجمعیتی بوده و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی بازیگر توانمند سریال قورباغه چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود تولد نوید محمدزاده هم بازی خود در سریال محبوب قورباغه را به شیوه ای متفاوت تبریک گفت.

نوید محمد زاده بازیگر نام آشنای سینمای ایران نیز به بهانه تولد فرشته حسینی عکس دونفره خودشان را منتشر کرد و در متنی جذاب او را جان و گیان خود نامید.

این دو بازیگر محبوب کشورمان پس از مدتی آشنایی در تاریخ 7 مرداد 1400 ازدواج خود را به طور رسمی ثبت نمودند. فرشته حسینی در این روز عکسی از پدرش و سفره عقد خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حضور پدرش را مایه دلگرمی خود خواند.

نوید محمد زاده همسر فرشته حسینی بازیگر توانای ایرانی است که در 17 فروردین 1365 متولد شد و در فیلم های متعددی به ایفای نقش پرداخت و قدرت بازیگریش را به رخ دیگران کشید.

او 2 بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ شد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی هر دو از بازیگران سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی بوده اند.

پاسخ جالب فرشته حسینی درباره تحقیر در سینمای ایران

فرشته حسینی در گفت وگویی با تلویزیون طلوع افغانستان در برابر سوال مجری تلویزیون درباره تجربه اش از تحقیر شدن در ایران گفت:

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.

آغاز فعالیت هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر افغان تبار اهل ایران تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد.

این بازیگر توانمند کشورمان فعالیت هنری اش را از نه سالگی آغاز نمود و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او زمانی که در مقطع چهارم ابتدایی درس می خواند، در تئاتر مدرسه حضور یافت و مقام دوم استان تهران را بدست آورد و در نمایش هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و … به روی صحنه رفت. وی در کنار تئاتر در فیلم های سینمایی و مستند هم بازی کرده است.

این بازیگر خوش آتیه در سال 1394 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی به ایفای نقش پرداخت.

جایزه بهترین بازیگر زن

فرشته حسینی با بازی در فیلم سینمایی رفتن موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر زن شد.

رفتن به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله تندیس جشنواره بین المللی فیلم استکهلم ،جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان، بهترین بازیگر زن برای فرشته حسینی از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است.

فرشته حسینی در فیلم رفتن

رفتن محصول محصول مشترک ایران و افغانستان در سال 1395 ،نخستین فیلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان و به نویسندگی و تهیه کنندگی جمشید محمودی است که در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار ، نماینده سینمای افغانستان بود و در سینماهای شهر کابل اکران شد.

فیلم سینمایی رفتن روایتگر عشق و درد است. فرشته حسینی در این فیلم ایفاگر نقش فرشته عاشق جوانی به نام نبی می شود اما فرشته مجبور به مهاجرت همراه خانواده اش از افغانستان به ایران شده و نبی هم تصمیم میگیرد به خاطر فرشته غیر قانونی از مرز ایران عبور کند. این فیلم قصه درد مهاجرت و خانه به دوشی و عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شود.

رضا احمدی ، فرشته حسینی، بهرنگ علوی ،نازنین بیاتی،مسعود میرطاهری، سینا سهیلی ، محفوظ محمودی،افشین اخلاقی، بشیر احمد نیکزاد، امیر حسین بابائیان، محمد امین صاحب زاده ،کاظم علیزاده و شمس لنگرودی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی نموده اند. فرشته حسینی با حضور در این فیلم به عنوان بهترین بازیگر زن از فستیوال بین المللی فیلم مراکش انتخاب شد.

فرشته حسینی در یلدا

یلدا سومین ساخته بلند مسعود بخشی به تهیه کنندگی علی مصفا تولید مشترک ایران، فرانسه، آلمان، سوییس، لوکزامبورگ و لبنان است که در جشنواره های ساندنس، برلین، ژنو، لوکزامبورگ، صوفیه، کارلو وی واری، پیونگ چانگ کره شرکت کرده و موفق به کسب جایزه بزرگ هیئت داوران در بخش سینمای جهان جشنواره بین المللی فیلم ساندنس آمریکا شده است.

فرشته حسینی به همراه بازیگران دیگر همچون صدف عسگری، بهناز جعفری، بابک کریمی، آرمان درویش، فروغ قجابگلو، زکیه بهبهانی، حسن جودکی، رامونا شاه، محمد ساربان، کمال هاشمی، بهرام افشار، فقیهه سلطانی و فرشته صدرعرفایی در این فیلم ایفای نقش نموده اند.

داستان فیلم یلدا در مورد زن جوانی است که محکوم به مرگ به دلیل قتل همسرش است. او برای بخشش توسط تنها فرزند مقتول در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده است و … . فرشته حسینی بازیگر جوان این فیلم در اکران مردمی با موی تراشیده و تیپی متفاوت در مقابل دوربین ها قرار گرفت.

کد خبر : ۳۸۷۵۷
0
۰
ارسال نظر