پشت پرده خبر طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده چیست؟

لازم است در این مطلب وقت صبح با مثال زدن نمونه شایعه طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده به مساله مهمی بپردازد.

پشت پرده خبر طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده چیست؟
کد خبر : ۵۳۰۴۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - حتما در چند روز اخیر تیترهای عجیبی چون "راضی شدن نوید محمدزاده به طلاق فرشته حسینی" یا "علت طلاق فرشته و نوید" و مواردی از این دست بر خورده اید.

به گزارش وقت صبح، متاسفانه اینها تیترهای فریبنده ای است که در مورد این زوج بازیگر مطرح است که صحت ندارد اما چنین خبری از کجا آمد و اصولا منشا چنین اخباری کجاست؟

قبل از هر چیز شاید مخاطب بگوید خود سایت وقت صبح هم گاهی چنین اخباری منتشر می کند که لازم است پاسخی داده شود.

باید گفت هر رسانه حتی معتبرترین سایت های خبری جهان بخشی از اخبار خود را از سایت های دیگر بر می دارند و تنها بخشی از اخبار تولیدی خود سایت است.

در مورد سایت وقت صبح باید گفت اکثر اخباری جذابی که در رسانه های دیگر به نام خودشان منتشر می شود و منبعی نمی زنند تولیدی تحریریه وقت صبح است.

سایت های کوچک که برایشان مهم نیست و اسم خودشان را به راحتی به جای منبع می زنند. اما برخی از سایت های بزرگ هم متاسفانه علی رغم کامنت هایی که دادیم اخبار ما را به به عنوان تولیدی خودشان یا سایت های دیگر می زنند.

متاسفانه کپی رایت در موارد زیادی اجرا نمی شود اما مخاطبان با توجه به فرمت سایت و نوع قلم اخبار تولیدی ما می دانند که منبع اصلی وقت صبح است نه جای دیگر و صحت آن بررسی شده است.

در این موارد پاسخگوی انتقادات هم هستیم مثلا با آقای رضا صادقی در مورد خبر مربوط به ایشان صحبت کردیم و با توافق هم منظوری که ایشان از حرفشان داشتند را منتشر کردیم.

خبرهای کپی

بعضا ما هم در بخش چپ چین که یعنی اخبار کپی از سایر سایت ها است ممکن است اخباری زده باشیم که مسئولیتش با سایتی است که خبر را تولید کرده است. البته در آن ها هم ما خطوط قرمز را رعایت می کنیم اما در محتوا دخل و تصرف نداریم.

گاهی ربات ها خبر را از سایت های مجاز بر می دارند و دخل و تصرفی در محتوا نمی شود. البته از انتشار اخبار کذب و سایت های بدون مجوز خودداری می شود.

وقت صبح سعی دارد در اخبار تولیدی که در ابتدا نام خود سایت با لینک به صفحه اصلی و همچنین "به گزارش وقت صبح" در پاراگراف دوم مشخص می شود از صحت خبر مربوطه مطمئن شود.

همچنین بخشی از اخبار مستقیما از اینستاگرام چهره ها برداشته می شود که صحت آن هم به شخص چهره مورد نظر بر می گردد. ما صرفا در این موارد خطوط قرمز را رعایت می کنیم و دخالتی در اصل محتوا نداریم.

شایعه طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده از کجا آمد؟

در مورد خبر طلاق فرشته حسینی و نوید محمد زاده هم چند روزی است شایعه طلاق مطرح است که حقیقت ندارد. خبری در وقت صبح مبنی بر جدایی جغرافیایی این دو بازیگر منتشر شد که باعث شد سایت های دیگر تیترهای عجیب و غیر واقعی بزنند.

فرشته حسینی و نوید جدا نشدند.

همانطور که در لینک زیر می بینید در تیتر به سفر او اشاره شده و بخش اول تیتر جذابیت های رسانه ای است اما با توضیح بعدی عملا جلوی برداشت غلط گرفته شده است.

بخوانید: جدایی نوید محمدزاده از همسرش/ فرشته حسینی به صربستان رفت!

حتی بعضا از زبان فرشته حسینی طلاق را تائید کردند و علت آن را توضیح دادند.

همه چیز اما به سفر حسینی برای ساخت فیلمی در صربستان بر می گردد و عکسی که او از پاسپورتش منتشر کرد.

استوری عاشقانه فرشته برای نوید.

بعد از آن هم این دو بارها با پیام عاطفی نشان دادند که جدایی در کار نیست.

کد خبر : ۵۳۰۴۶
0
۰
ارسال نظر