پشت پرده جدیدی که از استقلال فاش شد

انتشار نامه شدیداللحن اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال علیه احمد سعادتمند ۴۸ ساعت پس از انشای نامه اخراج احمد مددی اتفاق افتاد.

پشت پرده جدیدی که از استقلال فاش شد
کد خبر : ۳۲۱۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل خبرورزشی، پیروی انتشار نامه جنجالی مدیرعامل پیشین استقلال خطاب به احمد مددی معاون ورزشی وقت باشگاه مشخص شد یکی از دلایل کنار گذاشته شدن احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال عدم همکاری لازم با احمد مددی بوده است.

احمد سعادتمند به تازگی و پیرو حواشی مدیریتی روزهای اخیر در باشگاه استقلال با انتشار متنی در رسانه های مختلف به برخی موارد مد نظرش درباره دوران حضور احمد مددی در معاونت ورزشی باشگاه استقلال اشاره و اشکالات این روزهای باشگاه استقلال را نشات گرفته از اتفاقات تابستان سال گذشته عنوان کرده است.

همچنین امروز رونوشتی از نامه احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال خطاب به احمد مددی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که مدیرعامل وقت در آن با اشاره به عملکرد ضعیف مددی خواستار کناره گیری او از سمت معاون ورزشی باشگاه استقلال شده بود.

نکته جالب این بود که این نامه در تاریخ هشتم مهرماه سال گذشته نوشته و در دبیرخانه شماره و جزو اسناد رسمی باشگاه قرار گرفته بود اما نکته جالب تر درباره تاریخ این نامه، یادآوری انتشار بیانیه شدیداللحن هیئت مدیره استقلال علیه سعادتمند بود.

این که دو روز پس از نوشته شدن نامه اخراج مددی از سوی سعادتمند، اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در بیانیه‌ای با ۸ بند به شدت علیه احمد سعادتمند موضع گرفته و او را از همه سمت هایی که در باشگاه استقلال داشته اخراج کردند.

بیانیه تند و آتشین هیئت مدیرعامل باشگاه استقلال علیه سعادتمند

طی ماههای اخیر همواره شائبه هایی درباره حمایت مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش از احمد مددی مطرح بوده که معاون وزیر هرگز زیر بار این شایعات نرفته است. اما با مروری بر اتفاقات دهه اول مهر ماه سال گذشته برخی از این مسائل رنگ و بویی تازه پیدا می‌کند.

جایی که پس از موضع گیری سعادتمند در قبال مددی همه اعضای هیئت مدیره که منصوبین وزارت ورزش بودند، ظرف ۴۸ ساعت پس از اخراج مددی از سوی سعادتمند خودش را از کار برکنار و در همان روز (دهم مهر) حکم سرپرستی مدیرعاملی احمد مددی را به عنوان تصویب کردند.

کد خبر : ۳۲۱۹۳
0
۰
ارسال نظر