پشت پرده انتشار خبر درگذشت “مهناز افشار” چه کسی است؟

بعد از شایعه مرگ ریحانه پارسا در فضای مجازی، این بار خبر درگذشت مهناز افشار رسانه ای شده است؛ اما پشت پرده انتشار اینگونه اخبار چه کسی است؟

پشت پرده انتشار خبر درگذشت “مهناز افشار” چه کسی است؟
کد خبر : ۵۵۱۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از دیده بان ایران؛ در حالی که مشخص نیست پشت پرده انتشار اینگونه اخبار چه کسی است و کدام گروه اقدام به انتشار خبر دروغ می کند، شب گذشته باردیگر در برخی روم های کلاب هاووس خبر درگذشت «مهناز افشار» رسانه ای شد که با وجود اذعان بسیاری از کاربران به نادرست بودن این خبر اما بازهم با واکنش برخی از کاربران مواجه شد.

همین چند روز قبل بود که ابتدا در کلاب هاووس خبر مرگ و یا خودکشی «ریحانه پارسا» منتشر شد که تا ساعت ها این خبر به تیتر کانال های تلگرامی تبدیل شده بود. پس از تکذیب این خبر نوبت انتشار خبر به قتل رسیدن «مسیح علینژاد» در برخی رسانه های اصولگرا بود که نه تنها به انتشار این خبر دست زدند بلکه درباره آن تحلیل های مختلفی را هم منشر کردند.

بیشتر بخوانید: فوری؛ "ریحانه پارسا" به شایعه مرگش پایان داد

با این وجود در حالی که مشخص نیست پشت پرده انتشار اینگونه اخبار چه کسی است و کدام گروه اقدام به انتشار خبر دروغ می کند، شب گذشته باردیگر در برخی روم های کلاب هاووس خبر درگذشت «مهناز افشار» رسانه ای شد که با وجود اذعان بسیاری از کاربران به نادرست بودن این خبر اما بازهم با واکنش برخی از کاربران مواجه شد.

شیوا آبا روزنامه‌نگار تکذیب کرد

شیوا آبا روزنامه‌نگار در واکنش به خبر مرگ مهناز افشار، در توئیترش نوشت: مهناز افشار و دخترش در صحت و سلامت کامل هستند.

رومی که در کلاب هاوس دارن شایعه خبر کشته شدنش رو با جزئیات میدن دروغگوهایی هستن که معلوم نیست هدفشون چیه. من رو هم بلاک کردن بعد از دادن پیام. با مهناز افشاز صحبت کردم و خدا رو شکر هیچ اتفاقی نیفتاده.

کد خبر : ۵۵۱۲۳
0
۰
ارسال نظر