پسر جنجالی و فراری آقای سفیر ازدواج کرد

ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران و یکی از شاخ های جنجالی اینستاگرام در یک ویدئو خبر از ازدواجش با مدل معروف لهستانی را داد.

پسر جنجالی و فراری آقای سفیر ازدواج کرد
کد خبر : ۵۸۹۷۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برخط نیوز؛ ساشا سبحانی قمار باز مشهور اینستاگرام و پسر سفیر سابق ایران اعلام کرد که می خواهد ازدواج کند. نکته جالب اینجاست که ساشا سبحانی به داشتن روابط بسیار زیاد با دختران مختلف مشهور است و بعید بود که بخواهد ازدواج کند.

البته فعلا او ادعا کرده که با مدل معروف لهستانی قرار است ازدواج کند و تصاویری از عروسی او منتشر نشده است و همچنین دیده نشده که ساشا سبحانی به یک دختر خاصی پایبند باشد .

بیشتر بخوانید: ویدئو/ تیپ "آزاده صمدی" در جشن حافظ غوغا کرد

ساشا سبحانی چگونه پولدار شده است؟

مثل همه ی شاخ های اینستاگرامی دیگر که تجارت اصلی خودشان را قایم می کنند و تکذیب می نمایند خودش که ادعا می کند بیزنس من است و همه کاری می کند اما قطعا درامد اصلی او از قمار و شرط بندی است.

جالب است بدانید که او برای اینکه یک آرایش و روکش قانونی برای ثروتش ایجاد کند خودش را خواننده می داند و در این زمینه فعالیت می کند ولی همه ی اینها یک نمایش بزرگ برای این است که به او لقب قمارباز نگوییم.

وی رابطه با دنیا جهانبخت و چند شاخ اینستاگرامی دیگر را در کارنامه خود دارد! پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا طی ماه‌های اخیر با انتشار پست‌های متعدد در صفحه اینستاگرام خود بر سر زبان کاربران فضای مجازی افتاده است. در نخستین ویدئویی که از این آقازاده جنجالی در صفحات مجازی منتشر شده بود، وی مردم را با لحنی زننده و توهین آمیز مورد خطاب قرار داده بود.

این آقا زاده جنجالی هر بار با انتشار فیلم و عکسی تازه در صفحه اینستاگرام خود یکی از از بازیگران و سلبریتی‌ها را مورد خطاب قرار می‌داد و با لحنی اهانت‌آمیز به آن‌‎ها بی‌حرمتی می‌کرد و به گفته خودش سعی در افشاگری علیه آن‌ها داشت.

کد خبر : ۵۸۹۷۰
0
۰
ارسال نظر