پسر ابراهیم تاتلیسس ادعا کرد به سلامت روانی پدرش شک دارد!

پسر ابراهیم تاتلیسس، احمد تاتلیسس در مورد عدم سلامت روانی پدرش اینگونه صحبت کرد: «من در مورد سلامت روانی او تردید دارم. قوای روحی او در جای خود نیست! من خواستار تعیین قیم برای پدرم هستم.»

پسر ابراهیم تاتلیسس ادعا کرد به سلامت روانی پدرش شک دارد!
کد خبر : ۱۰۱۰۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - امپراتور صدای ترکیه ابراهیم تاتلیسس در مقابل سخنان پسرش بی صدا نماند. ابراهیم تاتلیسس در کنسرتی به سخنان پسرش احمد تاتلیسس پاسخ داد.
پسر ابراهیم تاتلیسس ادعا کرد که به سلامت روانی پدرش شک دارد!

آهای احمق ها! من عقل و روانم سالمه!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تاتلیسس: «به من می‌گویند که تعادل روانی نداری! احمق ها کسی که تعادل روحی نداشته باشد چگونه این همه آهنگ را از حفظ می‌خواند؟»

همچنین این هنرمند ۷۰ ساله از گذشته با بیان اینکه زمانش که برسد تمام دارایی خود را به یک بنیاد خیریه اهدا خواهد کرد ادامه‌داد: «زمانی که ترور شدم او مستقیم به شرکت رفت و گاو صندوق مرا خالی کرد! چرا بچه‌های دیگرم این کارها را نمی‌کنند؟ فقط اوست که اینگونه رفتار می‌کند.»

گفتنی است تاتلیس برای نخستین بار با عدالت دوراک ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام احمد تاتلی و دو دختر به نام‌های گولشن و گولدن هستند.

ابراهیم در سال ۱۹۷۹ با پریحان ساواش ازدواج کرد، حاصل این زندگی ۴ ساله، دختری به نام ملک زبیده است.

تاتلیسس در سال ۱۹۸۳ با دریا تونا ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام ابراهیم یا ایدو می‌باشد.

ابراهیم در سال ۲۰۱۱ با عایشه‌گل ییلدیز ازدواج کرد که حاصل آن الیف آدا است. این دو در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند.[۷] او در سال ۲۰۲۱ در برنامه ایبو شو از ازدواج خود با گلچین کاراکایا خبرداد.

کد خبر : ۱۰۱۰۰۳
0
۰
ارسال نظر