پسری که چون موهایش شبیه رونالدو بود از مدرسه اخراج شد!

پسربچه‌ای که خواست شبیه به رونالدو نازاریو باشد از مدرسه اخراج شد.

پسری که چون موهایش شبیه رونالدو بود از مدرسه اخراج شد!
کد خبر : ۱۲۶۰۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو، پسری که موهایش را شبیه به اسطوره‌اش رونالدو نازاریو کوتاه کرده اجازه رفتن به مدرسه را ندارد مگر اینکه موهای خود را از ته بزند.

به گزارش مارکا، پس از پیروزی ۶-۲ انگلیس مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پسر ۱۲ ساله‌ای که مدل موهایش را شبیه به مدل معروف رونالدو نازاریو درجام جهانی ۲۰۲۲ اصلاح کرده بود، از مدرسه موقتا اخراج شد.

اِما شاو، مادر پسربچه ۱۲ ساله‌ای به نام آلفی رانسوم مدعی شد که از مدرسه با او تماس گرفتند تا از اخراج پسرش به دلیل مدل موهایش مطلع شود.

شاو می‌گوید: «امروزه مدارس خیلی روی این موضوع مانور می‌دهند که باید مردم را همان طور که هستند پذیرفت، و مردم را تشویق کنند که منحصر به فرد باشند و در واقع خودشان باشند.

موهایش را از ته بزنید!

حالا چه شده؟ وقتی خودمان هم بچه بودیم همیشه پیرو مدهایی که سلبریتی‌ها و ستاره‌های پاپ به وجود می‌آوردند بودیم و این چیزها را دوست داشتیم.

او همینطور که هست راضی است و من نمی‌خواهم آنطور که مدرسه دستور داده او را مجبور کنم موهایش را از ته بزند.

او دوست دارد مدرسه برود، و اگر تا وقتی موهایش را به طور کامل کچل نکرده اجازه ورود به مدرسه را نداشته باشد نمی‌دانم باید چه‌کار کنم.

دوستان الفی از مدل موهای او خوششان آمده. او مدرسه را دوست دارد و می‌خواهد مثل بقیه به مدرسه برود ولی آنها گفتند که با این مدل مو او را راه نمی‌دهند.

مسخره است، چون این موضوع ذره‌ای روی درس و مشق او تاثیر نمی‌گذارد.»

کد خبر : ۱۲۶۰۱۹
0
۰
ارسال نظر