پر شورترین و محبوب ترین فیلم جشنواره مشخص شد

فیلم ملاقات خصوصی ساخته امید شمس سومین فیلم جشنواره فجر بود. این فیلم مخاطبان زیادی را به تماشا نشاند.

پر شورترین و محبوب ترین فیلم جشنواره مشخص شد
کد خبر : ۷۳۶۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تلکام؛ عشق مضمون عجیبی است. بسیاری از موجودات زنده، نه فقط انسان‌ها، این احساس کشنده و در عین حال زندگی‌بخش را در وجود خود نیز تجربه می‌کنند.

احساسی که همواره زندگی را به قبل و بعد از ورود خود تقسیم می‌کند زیرا هرگز از عشق، همان انسان سابق بیرون نمی‌آید.

شاید همین درون‌مایه بود که استقبال از فیلم ملاقات خصوصی را اینگونه پرشور و با رضایت رقم زد.

بیشتر بخوانید: دو فیلم فاجعه که آبروی جشنواره را برد!

داستان فیلم ملاقات خصوصی

ملاقات خصوصی ایده داستانی بدیع و تازه ای دارد. ایده مردهای زندانی که با ازدواجشان با دختران و زنان خارج از کشور، آنها را وادار می‌کنند تا مواد مخدر را به زندان بیاورند و این مواد به ۴ برابر قیمت خود در زندان بفروش می‌رسد.

فیلم با لحن یک درام خانوادگی آغاز می‌شود درامی‌ که قرار است زندگی سخت افراد یک خانواده را در آن ببینیم. مادر و دختری که عطاری را اداره می‌کنند تا بتوانند زندگی خود را تأمین کنند. از سوی دیگر پدر آنها زندانی است و برادرشان نیز خلاف کاری فراری محسوب می‌شود.

ارتباط پدر از داخل زندان یک واسطه دیگر را نیز از میان زندانی‌ها با خود همراه دارد و آن فرهاد جوان زندانی است که عاشق دختر خانواده، پروانه می‌شود. لایه دوم فیلم از همین جا خود را نمایان می‌کند و آن مسئله مواد مخدر است و ورود مواد به زندان توسط زنان زندانی‌ها است.

درباره فیلم

این فیلم درامی عاشقانه، مبتنی بر یک داستان حقیقی است. شخصیت‌های اصلی این فیلم، فرهاد و پروانه، درست مانند نامشان هستند. فرهاد عاشق است و پروانه عاشق‌تر.

پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا با بازی قوی خود، عمق وجود این ۲ شخصیت را به خوبی به نمایش می‌گذارند. نگاه‌ها، اشک‌ها و لبخندهای به جا و قابل باور این ۲ بازیگر، مخاطب را به درستی با تلخی‌ و شیرینی‌های سرنوشت این زوج نیز همراه می‌کند.

نوسان داستان برای مخاطب لذت بخش است. سقوط از بلندی و ایستادن دوباره، روند همیشگی و واقعی زندگی است؛ در این فیلم احساس می‌شود و تماشاگر با همین حقیقی بودن داستان به خوبی ارتباط برقرار می‌کند.

فیلم ملاقات خصوصی با ۷۲۳ میلیون تومان فروش اکنون در صدر جدول فیلم های پرمخاطب چهلمین جشنواره فجر قرار دارد.

کد خبر : ۷۳۶۲۳
0
۰
ارسال نظر