پر سر و صداترین ازدواج های “آنجلینا جولی”

آنجلینا جولی بازیگر سرشناس و زیبای هالیوودی قبل از ازدواج با برد پیت تجربه عاشقی و ازدواج های ناموفق دیگری هم داشته است.

پر سر و صداترین ازدواج های “آنجلینا جولی”
کد خبر : ۴۴۴۰۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ "آنجلینا جولی" که پس از جدایی اش از "برد پیت" بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، پیش از ازدواج با این بازیگر معروف مرد، تجربه عاشقی و ازدواج دیگری هم داشت و باید بگوییم که او تا به حال سه بار ازدواج رسمی داشته است، قصد داریم در این قسمت این افراد را به شما معرفی کنیم تا چیزهای بیشتری در مورد زندگی این سلبریتی بدانید.

بیشتر بخوانید: تربیت فرزندان به سبک و تجربه سلبریتی ها

"جانی لی میلر" ، همسر اول "آنجلینا جولی"

خیلی قبل از این که "برد پیت" با "آنجلینا جولی" ازدواج کند، "جانی لی میلر" با این بازیگر ازدواج کرده بود. این دو نفر در سال 1995 در فیلم هکر ها یکدیگر را ملاقات کردند اما تا شش ماه بعد از پایان تولید این فیلم، با هم وارد رابطه نشدند و مدتی بعد، رابطه عاشقانه بین این دو شکل گرفت و در نهایت در سال 1996 ازدواج خود را اعلام کردند.

مراسم آن ها با دوست "میلر" و مادر "جولی" برگزار شد و بسیار ساده بود. در واقع جشن عروسی رسمی نبود و حتی عروس هم با یک شلوار مشکی و تیشرت سفید به مراسم نامزدی آمده بود که روی تیشرتش با خون خود، نام "جانی" حک شده بود. "جولی" بعد ها در این زمینه توضیح داد که من می خواستم با "جانی" ازدواج کنم، در نتیجه شوهرم بود و باید کمی فداکاری می کردم تا مراسم خاص شود.

طلاق اول "آنجلینا جولی"

جالب است بدانید که "آنجلینا جولی" بعد ها اعلام کرد که "جانی میلر" بهترین همسری است که هر دختری می تواند با او زندگی کند. اما متاسفانه زندگی آن ها خیلی دوام نیاورد و به دلیل سن پایین شان اختلافات زیادی داشتند تا اینکه در سپتامبر سال 1997 اقدام به انجام دادن مراحل جدایی کردند و در نهایت در سال 1999 از هم جدا شدند. "آنجلینا" در این باره گفته است که من همیشه او را به عنوان یک دوست می شناسم و علت ناموفق بودن ازدواجمان این بود که سن بسیار کمی داشتیم.

ازدواج و طلاق دوم "آنجلینا جولی" با "بیلی باب"

کمی بعد از طلاق "آنجلینا جولی" از "میلر جولی"، او با یک بازیگر به نام "بیلی باب تورنتون" آشنا شد که داستان عاشقانه آن ها را می توان تبدیل به کتاب کرد. این دو سر صحنه یک فیلم در سال 1999 اولین بار هم را دیدند که در آنجا نقش زن و شوهر را داشتند و دو ماه بعد در 5 ماه می سال 2000 رابطه رسمی آن ها آغاز شد.

مراسم عروسی شان در رسانه ها نشان داده شد و این دو تقریبا پر سر و صدا ترین زوج سلبریتی در هالیوود بودند. اگرچه زندگی آن ها هم مدت زمان کوتاهی بیشتر دوام نیاورد و آن ها ناگهان در آگوست سال 2012 از یک دیگر جدا شدند.

ازدواج و طلاق "آنجلینا جولی" با "برد پیت"

اما "جولی" باز هم ناامید نشده بود و فکر می کرد که می تواند عشق واقعی اش را پیدا کند. جولی در سال 2014 با ستاره معروف هالیوودی به نام "برد پیت" بعد از سال ها آشنایی وارد رابطه شد. این دو نفر در یک مراسم خانوادگی در فرانسه رابطه خود را اعلام کردند.

جالب است بدانید که "برد پیت" و "جولی" از 6 فرزند در کنار هم مراقبت می کردند. همه فکر می کردند که ازدواج آنها دوام بیاورد اما بعد از دو سال آنها در سپتامبر سال 2016 همه چیز را تمام کردند. مراسم عروسی آن ها یکی از بیاد ماندنی ترین مراسم های عروسی در طول تاریخ محسوب می شود.

حتی آنها در مراسم عروسی مقابل دیگران اعتراف کردند که چقدر یکدیگر را دوست دارند؛ به طوری که اشک در چشمان همه مهمانان حلقه زده بود اما این زندگی عاشقانه بسیار کوتاه بود و دیری نپایید که همه چیز به اتمام رسید.

کد خبر : ۴۴۴۰۴
0
۰
ارسال نظر