پریوش سطوتی همسر دکتر فاطمی کیست؟

احمدی نژاد منبع خود در موضوع دست بوسی حداد عادل از فرح  را همسر دکتر فاطمی اعلام کرده است.

پریوش سطوتی همسر دکتر فاطمی کیست؟
کد خبر : ۹۵۸۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سایق ایران مدعی شد حدادعادل با پریوش سطوتی همسر حسین فاطمی ملاقات کرده و خواستار مخالفت او با دولت احمدی‌نژاد شده است.

گفتنی است پریوش سطوتی متولد ۱۳۱۱ همسر حسین فاطمی، وزیر خارجهٔ کابینه دکتر مصدق و دختر سرهنگ سطوتی است. خواهر او، منیژه سطوتی، همسر مهدی رحیمی است.

10 سال پیش بود که او پس از 38 سال زندگی در انگلستان به ایران برگشت و با محمود احمدی نژاد دیدار کرد. دیدار او با اسفندیار رحیم مشایی هم جنجالی شد.

بخوانید: حداد عادل رد صلاحیت احمدی نژاد را مطرح کرد

ازدواج پریوش سطوتی

پریوش سطوتی 16ساله بود که با دکتر سید حسین فاطمی ازدواج کرد.

به ادعای احمدی نژاد سطوتی با این تقاضا مخالفت کرده و عکس دست‌بوسی فرح پهلوی توسط حدادعادل را به خود او نشان داده است.

بنابر ادعای او ماموران امنیتی در آن شب به محل اقامت پریوش سطوتی رفته و لپ‌تاپ او را با خود برده و پس از آن نیز او را بازداشت کرده‌اند.

سطوتی همان سال با ارسال نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد از تلاش‌های «حق‌طلبانه و شجاعانه» رئیس دولت دهم در سفرش به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل تجلیل کرد.

سطوتی سال ۱۳۹۰ بازداشت شد و در حالی که به قید وثیقه آزاد بود به انگلستان فرار کرد.

ببینید: ویدئو/ افشاگری های جدید احمدی نژاد علیه حداد عادل

چطور پای همسر دکتر فاطمی به دعوا باز شد؟

ماجرا از جایی شروع شد که غلامعلی حداد عادل در یک نشست انتخاباتی تکلیف همه را در مورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ روشن کرد و گفت

«آمدن احمدی نژاد و این‌ها را اصلا در انتخابات در نظر نگیرید. تکلیف روشن است.»

احمدی نژاد به فاصله یک روز پاسخ حداد عادل را داد و گفت: «عده‌ای که قبل از انقلاب دست فرح را بوس می‌کردند، بعد از انقلاب رنگ عوض کردند شدند سوپر حزب اللهی.» احمدی نژاد منبع خود را همسر دکتر فاطمی اعلام کرد.

ببینید: کنایه مطهری به درگیری لفظی حدادعادل و احمدی‌نژاد

نظر همسر دکتر فاطمی درمورد احمدی نژاد

او در ارتباط خود با دکتر احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی اشاره کرد و گفت:« من تا آن‌جایی که از این دو نفر شناخت دارم، آن‌ها تمام وقت خود را جهت خدمت به مردم قرارداده‌اند و من تا حالا رییس جمهوری به مانند دکتر احمدی نژاد و رییس دفتری به مانند آقای مشایی و اعضای هیات دولتی به مانند آنها ندیده‌ام که به تمام استان‌ها چندین بار سفر کنند و با مردم دیدار و در جهت حل مشکلات مردم تلاش و مشکلات را حل کنند./ایسنا،رویداد24،انتخاب، تاریخ ایرانی

لینک کوتاه

کد خبر : ۹۵۸۳
0
۰
ارسال نظر