پرستوی سریال احضار کیست؟

پرستو که در سریال احضار برای رها جنس می آورد و به او مشورت زنانه و رابطه می‌دهد روژین رحیم طهرانی است.

پرستوی سریال احضار کیست؟
کد خبر : ۲۰۲۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - این روزها بازیگران سریال احضار سوژه رسانه‌ها شده‌اند و بیوگرافی تک تک آنها برای مردم جالب است؛ هرچند بیشتر بیوگرافی مائده با بازی آدرینا صادقی سرچ می‌شود.

پرستو در سریال احضار رفیق رها است و توصیه‌های جالبی می‌کند مثلا می دانست فرهاد به پای رها نمی‌ماند. حالا می‌خواهد به او کمک کند حقش را از فرهاد بگیرد.

پرستو دوست رها در سریال احضار

روژین رحیمی طهرانی بازیگر جوانی است که از اولین حضورش در تلویزیون بسیار خوش درخشید و همین باعث شد در سریالهای بعدی تلویزیون نیز نقش بگیرد.

روژین رحیمی مقدم متولد سال 72 در تهران است. او 4 مهر ماه به دنیا آمده است.

روژین رحیمی مقدم از دوران دبیرستان کار هنری را شروع کرد و دوران تحصیلش را در هنرستان سوره گذراند و سپس لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر گرفت.

شروع با تئاتر

روژین رحیمی طهرانی اولین کار حرفه‌اش را با تئاتر شروع کرد. او در سال 94 بازیگر تئاتری به نام گل و قداره شد که بهزاد فراهانی ان را کارگردانی می‌کرد. او همچنین چند تئاتر دیگر در سالهای 95 و 93 بازی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

روژین رحیمی طهرانی اولین حضور سینمایی‌اش با منوچهر هادی بود. او در فیلم به یک کارگر ساده نیازمندیم نقش دختری به نام مونس را بازی کرد و با بازیگران حرفه‌ای چون یکتا ناصر، مهران احمدی و بهرام افشاری هم بازی شد.

سریال خانه امن اولین سریالی است که روژین رحیمی طهرانی بازی کرده است. او در این سریال نقش فرشته را بازی می‌کند. فرشته عروس کمال نقش اول سریال با بازی محمدرضا پگاه است.

روژین رحیمی طهرانی یکی از نقش‌های مهم این سریال را بازی می‌کند و در این سریال که سریالی امنیتی است و ببیندگان زیادی هم دارد باسیما تیرانداز، سامان صفاری، محمدرضا پگاه، حمیدرضا عطایی، نیلوفر کوخانی، شایسته ایرانی و امین زندگانی هم بازی شده‌است.

کد خبر : ۲۰۲۱۹
0
۰
ارسال نظر