پانته‌آ بهرام و امیر جعفری امشب هم اجرا نمی‌کنند

با لغو اجراهای امشب تماشاخانه «شهرزاد»، بازیگرانی همچون پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، سیما تیرانداز و بهرام افشاری امشب روی صحنه نمی‌روند.

پانته‌آ بهرام و امیر جعفری امشب هم اجرا نمی‌کنند
کد خبر : ۱۱۳۱۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا، تماشاخانه شهرزاد این روزها میزبان نمایش‌های «اتاق محترم» به کارگردانی محمد رحمانیان و «دوستان کمدی» کار بابک توسلی بود که هر دو نمایش در ادامه تعطیلی‌های روزهای اخیر، امشب ـ چهارشنبه ـ ۶ مهر ماه هم اجرا ندارند.

پانته‌آ بهرام و امیر جعفری بازیگران نمایش «اتاق محترم» هستند که در کنار مجید رحمتی و نازنین کریمی به ایفای نقش می‌پردازند. این نمایش امشب اجرا ندارد و گرچه نمایش «دوستان کمدی» از فردا شب، پنجشنبه هفتم مهر ماه اجرای خود را از سر می‌گیرد، گروه اجرایی نمایش «اتاق محترم» هنوز در این زمینه به تصمیم قطعی نرسیده است.

نمایش «دوستان کمدی» به کارگردانی بابک توسلی با بازی سیما تیرانداز، بهنام تشکر، سینا رازانی و معصومه رحمانی دیگر نمایشی است در تماشاخانه «شهرزاد» اجرا دارد. این نمایش از فردا شب رأس ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه اجراهای خود را از سر می‌گیرد و به گفته مدیر روابط عمومی تماشاخانه شهرزاد، تماشاگرانی که در روزهای اخیر و به دنبال لغو اجراهای نمایشی نتوانستند این نمایش را ببینند، بلیت‌شان به فردا شب منتقل شده است و پنجشنبه شب می‌توانند به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

برای در و دیوار که نمی‌توانیم اجرا کنیم!

برخلاف اغلب تئاترهای مرکز شهر که امشب تعطیل هستند، تالار حافظ اما قراری برای تعطیلی ندارد و از امشب اجرای نمایش «قفس» در این تالار از سر گرفته می‌شود. این در حالی است که محمد حاتمی، نویسنده و کارگردان این نمایش از این بابت ناخوشنود است و می‌گوید فعلا شرایط برای اجرای تئاتر مناسب نیست.

او در توضیحی کوتاه به ایسنا می‌گوید: مدیریت بنیاد رودکی اعلام کرده که برای اجرای نمایش در تالار حافظ مشکلی نیست ولی ما به عنوان گروه اجرایی مشکل داریم. با این حال امشب به تالار می‌رویم ولی اگر تماشاگری نیامده باشد، نمی‌توانیم که نمایش‌مان را برای در و دیوار اجرا کنیم!

او ادامه می‌دهد: فعلا مردم حال و حوصله تئاتر دیدن ندارند و اجرای نمایش در این وضعیت کار نادرستی است. با این همه به سالن می‌رویم و اگر تماشاگری آمده باشد، نمایش را روی صحنه می‌بریم.

کد خبر : ۱۱۳۱۰۸
0
۰
ارسال نظر