ویژگی کاربردی کلاب هاوس که شگفت زده تان می کند

کاربران کلاب هاوس در اندروید و iOS می‌توانند با استفاده از قابلیت Replay محتوای صوتی روم‌ها را ضبط کنند تا بعدا بتوانند دوباره بازپخش آن را بشنوند.

ویژگی کاربردی کلاب هاوس که شگفت زده تان می کند
کد خبر : ۵۷۰۳۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از انتخاب؛ کلاب هاوس قابلیت جدیدی را برای ضبط و بازپخش مجدد محتواهای صوتی اتاق ها در اختیار کاربران قرار داد.

کاربران کلاب هاوس در اندروید و iOS می‌توانند با استفاده از قابلیت Replay محتوای صوتی روم‌ها را ضبط کنند تا بعدا بتوانند دوباره بازپخش آن را بشنوند. به کمک این ویژگی اگر کاربران اتاقی را از دست بدهند، می‌توانند محتوای آن را در دسترس داشته باشند. این قابلیت از امروز در اختیار کاربران قرار دارد. مدیران هر اتاقی می‌توانند قابلیت Replay را فعال یا غیرفعال کنند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین قابلیت "واتس اپ" که خوشحالتان می کند

کاربران تا پیش از این تنها می‌توانستند در زمان آنلاین بودن، محتوای صوتی اتاق‌ها را بشنوند و امکان بازپخش مجدد فراهم نبود. در گذشته اگر کاربران در اتاقی نبودند، محتوای آن را از دست می‌دادند. اکنون کلاب هاوس با معرفی این قابلیت در تلاش است تا این مشکل را رفع کند تا میزبان‌ها بتوانند محتوای این جلسات را ضبط کنند. امکان دانلود محتوای ضبط شده هم وجود دارد تا میزبان‌ها بتوانند محتوای ضبط و دانلود شده را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارنند.

امکان تهیه کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای

علاوه بر این امکان تهیه کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای ضبط شده هم وجود دارد. کاربران می‌توانند محتوای ضبط شده را با سرعت ۱.۵ تا ۲ برابر هم گوش کنند. این امکان وجود دارد تا مدیران متوجه شوند چه کسانی محتوای ضبط شده را گوش کرده اند. همچنین می‌توانند متوجه شوند در مجموع چند نفر به صورت زنده در اتاق حضور داشتند و چند نفر محتوای ضبط شده را گوش داده اند.

این ویژگی برای افرادی که نمی‌توانند محتوای اتاق‌ها را به صورت آنلاین گوش کنند؛ مفید است و می‌تواند کاربران بیشتری را نیز به این پلتفرم بکشاند.

کد خبر : ۵۷۰۳۲
0
۰
ارسال نظر