ویلاهای اجاره ای شمال با این پنج ویژگی، در رقابت با هتل

معمولا وقتی حرف سفر شمال به میان می‌آید، بیش‌تر افراد به اقامت در هتل و رزرو بهترین اتاق برای خود فکر می‌کنند.

ویلاهای اجاره ای شمال با این پنج ویژگی، در رقابت با هتل
کد خبر : ۱۴۴۷۲۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

اما چرا اولین فکرتان اجاره یک ویلای دربست و داشتن فضای شخصی بزرگ‌تر نیست؟ آیا دوست ندارید در طول سفر هم در جایی مانند منزل خودتان راحت باشید؟ اصلا به قوانین و مقررات هتل‌ها فکر کرده‌اید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم 5 ویژگی مهم از ویلاهای شمال را معرفی کنیم. مواردی که می‌توانند رقیب جدی برای هتل‌های چند ستاره و گران‌قیمت باشند و حسابی شما را وسوسه کنند.

  1. طراحی زیبا و معماری داخلی بی‌نظیر

یکی از اولین مواردی که توجه هر مسافری را به خود جلب می‌‌کند، طراحی و شیوه ساخت ویلاهای شمال است. اکثر این ویلاها نوساز هستند و در سبک‌های مدرن و مینیمال، با الهام از معماری اروپایی ساخته شده‌اند و در مقایسه با هتل‌های قدیمی جذابیت و گیرایی بیش‌تری دارند. بهم همین علت بیش‌تر مسافران با دیدن ویلاهای زیبا و مقایسه آن با هتل‌ها ترجیح می‌دهند در ویلا اقامت کنند. مخصوصا زمانی که پذیرای مهمانانی خاص و ویژه هستند.

  1. امکانات و خدمات لوکس

بیش‌تر افراد دوست دارند در طول سفر از خدمات و امکاناتی لوکس بهره‌مند شوند و حسابی راحت باشند. به همین علت هم معمولا به سراغ اجاره هتل‌های چند ستاره می‌روند و متقبل هزینه‌هایی سنگین می‌شوند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهتر است دست نگه دارید با دقت بیش‌تری به سایر گزینه‌های اقامتی نگاه کنید. مواردی مانند ویلاهای مبله که با بهترین امکانات و وسایل تجهیز شده‌اند و روی دیگری از اقامت را به شما نشان می‌دهند. مواردی مانند سونا، استخر، باربیکیو، اینترنت، اتاق خواب‌های مجهز و زیبا، مبلمان لوکس، حیاط با فضای سبز و… بنابراین اگر تنها هدف‌تان از اجاره هتل، دریافت امکانات لاکچری است، این کار را نکنید و سری به وب سایت‌های آنلاین رزرو ویلا بزنید. با چنان امکاناتی مواجه می‌شوید که هوش از سرتان می‌پرد.

ویلاهای اجاره ای شمال با این پنج ویژگی، در رقابت با هتل

  1. اقامت گروهی و صرفه جویی در هزینه‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ویلاهای اجاره‌ای امکان اقامت گروهی در یک مکان است. تازه در حالیکه همه افراد فضای شخصی مورد نیازشان را دارند و راحت هستند. چنین امکانی در هتل‌ها وجود ندارد زیرا اغلب اتاق‌ها و واحدهای اقامتی موجود در هتل ظرفیتی دو تا سه نفره دارند. بنابراین افراد ملزم به اجاره اتاق‌های مجزا و پرداخت هزینه بیش‌تر هستند. اما با انتخاب ویلاهای اجاره‌ای نه تنها با دوستان و خانواده در یک مکان ساکن می‌شوید، بلکه به طرز چشم‌گیری هزینه اقامت را نیز کاهش می‌دهید. هزینه‌ای که می‌تواند صرف گشت و گذار و تفریح شود.

  1. دسترسی آسان به مکان‌های مهم

دسترسی ویلاها به مکان‌های مهم شهری، ویژگی دیگری است که در طول سفر خیلی خوب خودش را نشان می‌دهد. به بیان دقیق‌تر باید بگوییم که هتل‌ها معمولا در قسمت‌های مشخصی از شهر ساخته می‌شوند و تنها به مکان‌های خاصی نزدیک هستند. مناطقی که شاید خیلی مورد توجه یا علاقه شما نباشند. اما ویلاها در هر جایی از شهر وجود دارند و مسافران می‌توانند متناسب با نیاز و سلیقه خود بهترین محل را برای اقامت انتخاب کنند تا به جای گیر افتادن در ترافیک و هدر دادن زمان، خیلی راحت به محل مورد نظرشان برسند.

  1. نبودن قوانین و مقررات خسته کننده

مزیت دیگر اقامت در ویلاهای اجاره‌ای به نسبت هتل، نبودن قوانین و مقررات خاص است. مواردی مانند ممنوع بودن برگزاری مهمانی در اتاق، ممنوعیت ورود مهمان، ورود و خروج (گاهی) و… تمامی این قوانین می‌توانند شما را محدود و سفر را تلخ کنند. مثلا فکر کنید تولد دوست‌تان مصادف با یکی از روزهای سفر است و قصد دارید برایش مهمانی بگیرید. با اقامت در ویلا می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی، جشن باشکوهی بگیرید و مهمان دعوت کنید. زیرا نه همسایه دیوار به دیوار دارید نه محل اقامتتان کوچک است و فقط باید با صاحب خانه مشورت کنید.

ویلاهای اجاره ای شمال با این پنج ویژگی، در رقابت با هتل

اقامت در ویلاهای مبله، انتخابی برای سفر راحت و دلچسب

در این مطلب پنج مورد از ویژگی‌های مهم ویلاهای اجاره‌ای در مقایسه با هتل را بیان کردیم. مواردی که باعث می‌شوند اقامتی راحت و دلچسب داشته باشید. بد نیست بدانید ویلاهای شمال در انواع مختلفی ارائه می‌شوند، که این خودش به تنهایی می‌تواند مهم‌ترین ویژگی باشد. مواردی مانند ویلاهای جنگلی، ساحلی، کلبه‌های چوبی لاکچری، ویلاهای دوبلکس و تریبلکس مرکز شهر و… بنابراین دستتان در انتخاب باز است و می‌توانید مطابق معیارها و انتظارات خودتان بهترین اقامتگاه را رزرو نمایید. در این مسیر هم می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین رزرو ویلا کمک بگیرید تا هم با موقعیت مکانی و دسترسی ویلاها آشنا شوید هم با خدمات و امکانات موجود در آن‌ها. بدین ترتیب به خوبی می‌دانید برای چه چیزی هزینه کرده‌اید و هنگام رسیدن به مقصد سردرگم نمی‌شوید.

ویلاهای اجاره ای در شمال و تفریحاتی که ضروری هستند

کد خبر : ۱۴۴۷۲۵
0
۰
ارسال نظر