ویدیو/ ویلای فوق لاکچری کنعانی زادگان همه را مات و مبهوت کرد

محمدحسین کنعانی‌ زادگان مدافع ملی‌پوش تیم الاهلی قطر با انتشار ویدئویی جالب توجه در اینستاگرام اش مخاطبان اش را غافلگیر کرده است.

ویدیو/ ویلای فوق لاکچری کنعانی زادگان همه را مات و مبهوت کرد
مدت مطالعه :

وقت صبح- محمد حسین کنعانی زادگان مدافع سابق تیم پرسپولیس این روزها در باشگاه الاهلی قطر در کنار شجاع خلیل زاده همبازی است.

اما عملکرد او و رفیق ایرانی اش در این باشگاه در هفته های اخیر آنچنان ضعیف بوده که لقب بدترین خط دفاعی با بیشترین گل خورده در لیگ قطر را به این تیم داده اند.

با این وجود این بازیکن پر حاشیه تاکنون هیچ واکنش خاصی به این اخبار نشان نداده است. ظاهرا کنعانی زادگان برخلاف گذشته سعی دارد از خبرهای جنجال برانگیز فاصله بگیرد.

در همین خصوص حالا این مدافع ملی پوش علی رغم این جنجال ها ویدئوی جالب توجه ای از منزل فوق لاکچری اش در کشور قطر را منتشر کرده است.

بخوانید: عکس/ رونمایی هدفمند پدر آرات حسینی از فرزند دیگرش

زنگ خطر برای قلعه‌نویی در تیم ملی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال الاهلی قطر که پنج بازی گذشته خود را با شکست پست سر گذاشته است با حضور مدافعان تیم ملی ایران بیشترین تعداد گل خورده را در بازی‌های فصل جاری داشته است.

محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده با وجود اینکه بازیکنان فیکس قلب دفاع الاهلی در فصل جاری بودند توانستند مانع خوبی در دریافت ۴۵ گل خورده تا اینجای فصل ایجاد کنند.

کنعانی زادگان و خلیل زاده با بازگشت کارلوس کی روش تبدیل به بازیکنان نیمکت نشین شدند تا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی نکنند.

اما با بازگشت امیر قلعه نویی بار دیگر به عنوان مدافعان مرکزی انتخاب شدند تا نشان از حساب ویژه سرمربی این تیم روی دو هم‌باشگاهی داشته باشد.

دو بازیکن مدعی بازی کردن در ترکیب ایران در جام جهانی قطر که با رفتن کی روش بدترین حملات را علیه او داشتند تا جاییکه کنعانی زادگان برای پاسخگویی راهی کمیته اخلاق فدراسیون شد.

ضعف دو بازیکن اصلی تیم ملی ایران در حالی ادامه دار است که بازیکنانی همچون مرتضی پورعلی گنجی، عارف آقاسی، امین حزباوی و… عملکرد شایسته‌ای در لیگ برتر ایران داشته‌اند تا شاید وقت آن رسیده باشد قلعه نویی در دوراهی بسیار مهم انتخاب نبض اصلی دفاعی تیم ملی ایرنا برای جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد.

کد خبر : ۱۷۲۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان