ویدیو/ ورزش کردن عجیب عابدزاده در باشگاه توجه ها را جلب کرد

احمدرضا عابد زاده، دروازه بان افسانه ای تیم ملی با ورزش کردن عجیب خود در یک باشگاه بدنسازی توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

ویدیو/ ورزش کردن عجیب عابدزاده در باشگاه توجه ها را جلب کرد
کد خبر : ۱۰۳۵۶۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- احمدرضا عابد زاده که این روزها از دنیای مربیگری دروازه بانی فاصله گرفته، بیشتر ویدیو و تصاویری از ورزش کردن اش را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این عابدزاده نشان داده که برای شرکت های مختلف تبلیغات اینستاگرامی انجام می دهد و از این مسیر همچون دیگر چهره ها درامدزایی می کند. البته بهتر است بدانید که شغل اصلی او رستوران داری است.

او در تازه ترین ویدیو نیز مشغول ورزش کردن در باشگاه بدنسازی با یک توپ سنگین مشکی است. ویدیویی که حالا میان کاربران دست به دست می شود.

بخوانید: عکس/ آمادگی جسمانی عجیب عابدزاده همه را غافلگیر گرد

بیوگرافی احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده متولد 4 خرداد 1345 در آبادان دروازه بان سابق فوتبال می باشد.

او با 190 سانتی متر قد در تیم ملی و باشگاهی آنچنان درخشید که لقب عقاب آسیا را گرفت و حالا در دوران بازنشستگی رستوران داری و گاهی مربیگری می کند.

خبر تلخ سکته عابدزاده در 12 اسفند 1380 اشک میلیون ها ایرانی را درآورد، او با سردرد شدید در بیمارستان بستری شد و چند روز بعد بخاطر سکته به کما رفت.

در نهایت بعد از عمل جراحی تا مدتی قدرت تکلم خود را از دست داد تا اینکه برای خارج کردن لخته خونی به سوئد رفت و کاملا درمان شد و به زندگی بازگشت.

عابدزاده حالا چند سالیست رستورانی بنام برگر بار در شهر متل قو افتتاح کرده است و می گوید شاید عجیب بنظر برسد اما رستوران داری حرفه مورد علاقم است. همیشه زمانی که فوتبال بازی می کردم دوست داشتم شرایط پیش بیاید که بتوانم رستوران خودم را داشته باشم و با مردم بی واسطه در ارتباط باشم.

کد خبر : ۱۰۳۵۶۹
0
۰
ارسال نظر