ویدیو/ همسر لوکادیا، بازیکن هلندی پرسپولیس دوباره خبرساز شد

همسر مهاجم هلندی پرسپولیس که این روزها بیشترش از همسرش در مرکز توجه ها قرار دارد، با انتشار تصویر جدیدی از خودش خبرساز شده است.

ویدیو/ همسر لوکادیا، بازیکن هلندی پرسپولیس دوباره خبرساز شد
کد خبر : ۱۰۶۴۰۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - رایا همسر لبانی یورگن لوکادیا قبل از پیوستن همسرش به تیم پرسپولیس فعالیت خاصی در شبکه های اجتماعی فضای مجازی نداشت.

اما بعد از انتقال لوکادیا به پرسپولیس و ساکن شدن در تهران گویا همه چیز جور دیگری برایش پیش می رود. چرا که او با بیش از 150 هزار دنبال کننده هر لحظه در حال انتشار تصاویری از خود است.

در همین رابطه او به تازگی تصویری از خودش و با فیلتر خاصی منتشر کرده که به عقیده کاربران هیچ شباهتی به خودش ندارد.

همسر لوکادیا که این روزها به همراه پسرانش و در غیاب همسرش در امارات به سر می برد ظاهرا قصد دارد برای جلب توجه و جذب مخاطبان بیشتر هر روز یک چهره جدید از خودش به نمایش بگذارد.

بخوانید: ویدیو/ خودنمایی عجیب همسر بازیکن هلندی پرسپولیس با ساعت نیم میلیاردی

اولین حرف‌های لوکادیا با پیراهن پرسپولیس!

از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.

به گزارش ورزش سه، یورگن لوکادیا بزرگترین خرید خارجی سال‌های اخیر پرسپولیس است. او در اولین گفتگوی خود پس از انتقال به پرسپولیس گفته است:

من در هلند به دنیا آمده‌ام و اگر بخواهم آنجا را با ایران مقایسه کنم، به نظرم مهم‌ترین تفاوت نحوه رانندگی مردم است که خیلی فرق دارد. ساختار و نحوه ساخت آپارتمان‌ها متفاوت است.

مردم اینجا خیلی مهربان‌تر و صمیمی‌تر هستند. حتی افرادی که در هتل کار می‌کنند، هر روز که من را می‌بینند احوال‌پرسی می‌کنند. فکر می‌کنم این بزرگ‌ترین تفاوت بین رفتار مردم دو کشور است.

کد خبر : ۱۰۶۴۰۹
0
۰
ارسال نظر