ویدیو/ شغل اصلی و دردسرساز سپهر حیدری در امارات لو رفت!

آرام جوینده، همسر سپهر حیدری با انتشار ویدیویی تبلیغاتی آگاهانه شغل اصلی و جنجالی سپهر حیدری در امارات را لو داده است.

ویدیو/ شغل اصلی و دردسرساز سپهر حیدری در امارات لو رفت!
کد خبر : ۱۱۴۶۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- آرام جوینده در این ویدیوی تبلیغاتی اشاره کرده است که سپهر حیدری یک دفتر مهاجرت ایران به امارات در دبی راه اندازی کرده و مدیریت اش را برعهده دارد.

آرام جوینده و همسرش سپهر حیدری مدعی شده اند که برای افراد واجد شرایط، بدون نیاز به دانستن زبان و سابقه شغلی اقامت امارات دربافت می کنند.

این تبلیغ حالا به جنجالی برای علیه ان ها بدل شده است. برخی کاربران به آن ها تاخته و گفته اند که سپهر حیدری نیروی انسانی را از ایران خارج می کند، بدون آنکه بداند چه ضربه ای به کشور می زند.

بخوانید: ویدیو/ ژست فرانسوی همسر سپهر حیدری در امارات سوژه کاربران شد

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی در مکانیک و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی می باشد.

او می گوید: در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

در واقع ازدواج من با عشق در یک نگاه شروع شده و بعد از آن سعی کردم به وی و خانواده اش نزدیک شوم و بعد از آشنایی و رفت و آمد و درخواست ازدواج به پدرش آنها نیز قبول کردند و ما در نهایت در سال ۹۳ با هم ازدواج کردیم. همسرم و دو پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

کد خبر : ۱۱۴۶۹۸
0
۰
ارسال نظر