ویدیو/ سر و صدای مربی هالک ایرانی با خودنمایی عجیب اش در فضای مجازی

پس از پایان جنجال شکست سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی در برابر جومانوف آلمات باخیتوویچ قزاقستانی، حالا مربی او وارد گود بلوا شده است.

ویدیو/ سر و صدای مربی هالک ایرانی با خودنمایی عجیب اش در فضای مجازی
کد خبر : ۱۰۳۵۵۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- حمزه مرادیان که از زمان رسمی شدن مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی، به عنوان مربی سجاد غریبی توجه کاربران را جلب کرد.

پس از شکست تحقیر آمیز او نیز، به عقیده کاربران تلاش کرد که بیشتر نگاه ها را به سمت خودش بکشاند.

او حالا هم ویدیویی از مبارزات اش در اینستاگرام منتشر کرده و گفته که این ویدیوها را به درخواست کاربران منتشر می کند.

مرادیان که در دهه نود قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ را در کارنامه دارد، به عقیده کاربران از این راه قصد دارد به عنوان یک مربی حرفه ای خودش را معرفی کند، تا زیر سایه شکست هالک ایرانی قرار نگیرد.

بخوانید: چرا ایرانی‌ها فیک‌هایی مثل هالک ایرانی و بدل مسی را دوست دارند؟

ماجرای شایعه ضرب و شتم هالک ایرانی؛ علت کبودی و زخم چه بود؟

سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی پس از شکست تحقیر آمیز در برابر جومانوف آلمات باخیتوویچ قزاقستانی، با واکنش‌های تند و گسترده کاربران فضای مجازی روبرو شد. واکنش‌هایی که همچنان ادامه دارد و منجر به بروز شایعات تازه‌ای هم شده است.

به گزارش فرارو، در این رابطه برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی مدعی شدند که افراد ناشناس به سجاد غریبی حمله کرده اند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. ادعایی که صحت ندارد و صرفا به استناد ویدیویی قدیمی از این چهره جنجالی شکل گرفته است.

در این ویدیو که سجاد غریبی، پس از شکست در برابر گوریل قزاقستانی در سرویس بهداشتی محل برگزار مسابقات ضبط کرده، نشان می‌دهد که بدن اش کبود و زخم شده است. کبودی‌ها و زخم‌هایی که او در حین مسابقه با جومانوف آلمات باخیتوویچ برداشت. او همچین در این ویدیو ادعا می‌کند که دنده اش شکسته است و حال جسمی اش خوب نیست.

همین ویدیو کافی بود که برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخل براساس آن شایعه کتک خوردن اش از سوی افراد ناشناس را مطرح کنند. اما این شایعه منجر به واکنشی از سوی سجاد غریبی نشد.

جالب است بدانید که سجاد غریبی به توصیه اطرافیان اش، عنوان هالک ایرانی را از صفحه اینستاگرام اش پاک کرد. علاوه بر این ا ویدیو‌های جنجالی چند ماه اخیر که رجزخوانی برای مارتین فورد و جومانوف آلمات باخیتوویچ قزاقستانی بود را هم از صفحه اش حذف کرد.

کد خبر : ۱۰۳۵۵۹
0
۰
ارسال نظر