ویدیو/ سردار آزمون از تفریح لاکچری اش در آلمان رونمایی کرد

سردار آزمون با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام اش، تفریح لاکچری خود را در آلمان به تصویر کشیده است.

ویدیو/ سردار آزمون از تفریح لاکچری اش در آلمان رونمایی کرد
کد خبر : ۸۷۴۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- سردار آزمون در این ویدیو نشان داده است که در آلمان و در یک مسابقه اسب سواری حضور یافته است. او نشان می دهد که در جایگاه ویژه حضور دارد.

جالب است بدانید که او علاقه بسیاری به اسب سواری دارد و تعدادی اسب هم در باشگاه سوارکاری خود دارد.

مشهورترین آن ها نیز سریک نام دارد و قیمت های عجیبی برای این اسب اعلام شده است.

بخوانید: عکس/ مهناز افشار هم به دیدن سردار آزمون رفت!

شیک جای لوا را می‌گیرد، سردار به جای او

به نظر می‌رسد که مدیران بایرلورکوزن آماده جدایی چند نفر از بازیکنان کلیدی خود در تابستان پیش‌رو هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از بیش از 20 سال حضور در سطح مدیریت ورزشی در لورکوزن، رودی فولر حالا می‌تواند با خیالی آسوده بازنشسته شود چون می‌داند که باشگاهش در درون و بیرون از زمین شرایط خوبی دارد.

از سوی دیگر، کار برای جانشین او تازه آغاز شده است. جدایی موسی دیابی از لورکوزن نزدیک به 55 میلیون یورو سوددهی برای این باشگاه خواهد داشت اما پیدا کردن جانشینی برای او کار دشواری است.

هرچند، این وظیفه‌ای است که سیمون رولفس اساس در هر پنجره نقل و انتقالات تابستانی با آن روبروست و بیشتر از یک بار به خوبی از پس آن برآمده است.

رولفس در گفتگو با دویچه‌وله اظهار داشت:« تصور کنید که کای هاورتز در کنار فلوریان ورتز و موسی و پاتریک شیک همچنان در خط حمله این تیم بازی می‌کردند، این عالی می‌شد. اما گاهی باید بازیکنی را به فروش برسانیم.

وقتی کای را فروختیم، می‌دانستیم که موسی را داریم. اگر در بین شش باشگاه برتر اروپایی باشید خوش شانس هستید، چون شاید مجبور به فروش بازیکنی نباشید اما این روند جزئی از زندگی هر باشگاه دیگری است.»

و حتی مشخص نیست که پاتریک شیک هم تا پایان مدت قراردادش که تا سال 2025 ادامه دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد.

شایعات مربوط به جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ در طول هفته‌های اخیر بارها و بارها به گوش رسیده است.

اگر این بازیکن لهستانی مونیخ را ترک کند، شیک یکی از گزینه‌های جدی برای جانشینی اوست، چرا که ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، در دسترس بایرن قرار ندارد.

اما فولر و رولفس حتی فکر این اتفاق را نیز کرده‌اند و پیش از این سردار آزمون، ستاره ایرانی، را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفتند که مهاجمی انعطاف پذیر و خطرناک است.

کد خبر : ۸۷۴۹۸
0
۰
ارسال نظر