ویدیو/ رونمایی ناگهانی دنیز دایی، دختر علی دایی از مادربزرگ اش

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی در اقدامی جالب با منتشر کردن فیلمی از مادربزرگش که در انگلیس به سر می برد سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

ویدیو/ رونمایی ناگهانی دنیز دایی، دختر علی دایی از مادربزرگ اش
کد خبر : ۱۰۵۶۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - گویا باید مصاحبه جنجالی علی دایی در برنامه عادل فردوسی پور را زمینه معروفیت دنیز دایی در فضای مجازی دانست.

حتی اغلب کاربران معتقدند علی دایی در آن برنامه با تکذیب کردن همسر اولش مسیر را برای خودنمایی دنیز فراهم کرد.

اما در این مدت کمتر پیش آمده بود که دنیز تصویری از نزدیک ترین اقوامش را صفحه شخصی اش منتشر کند، چون او مدام تفریحاتش را برای مخاطبینش به نمایش می گذاشت.

در همین رابطه دنیز دایی اخیرا ویدیویی از مادربزرگش را منتشر کرده است. او با رونمایی ناگهانی از مادربزرگش و ابراز علاقه به او مخاطبینش را غافلگیر کرده است.

البته کاربران مدعی اند که تصویر منتشر شده مادربزرگ مادری دنیز است که به انگلیس رفته است و هیچ نسبتی با علی دایی ندارد.

بخوانید: ویدیو/ رونمایی دنیز دایی از حیوان خانگی بامزه اش در انگلیس

پشت پرده تماس فدراسیون فوتبال با علی دایی

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فوتبالیستی جز اینکه صلاح فدراسیون و فوتبال را بخواهد نداریم. همه دلشان می‌سوزد.

به گزارش خبر ورزشی، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر در رابطه با تماس با علی دایی گفت:

من با علی دایی تماس گرفتم تا ایشان را ببینم. خود ایشان را روی خط بیاورید بپرسید. همین الان که با شما صحبت می‌کنم دو روز قبل، آخرین قسط مالیات آقای کی‌روش را در حدود یک میلیارد تومان پرداخت کردیم. ما نمی‌خواهیم هیچ باری را روی دوش ملت و دولت بگذاریم.

سعی می‌کنیم با حداقل هزینه بهترین نتیجه را بگیریم. ما با آقای اسکوچیچ تا ۲۰۲۳ قرارداد داریم. تعجب می‌کنم دوستان می‌گویند هیئت رئیسه تشکیل شده یا نشده است. وظیفه داریم ایشان را صددرصد حمایت کنیم و این کار را می‌کنیم.

کد خبر : ۱۰۵۶۱۹
0
۰
ارسال نظر