ویدیو/ رونمایی دنیز دایی از حیوان خانگی بامزه اش در انگلیس

دنیز دایی، فرزند ارشد علی دایی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام اش، از حیوان خانگی بامزه خود در کشور انگلیس رونمایی کرده است.

ویدیو/ رونمایی دنیز دایی از حیوان خانگی بامزه اش در انگلیس
مدت مطالعه :

وقت صبح- دنیز دایی همین دو هفته قبل با مسافرت پر زرق و برق خود سوژه کاربران فضای مجازی و برخی رسانه ها شده بود. اکنون با موضوعی دیگر توجه کاربران را جلب کرده است.

او در یک ویدیو نشان داده که به تازگی یک سگ نژاد دار را به عنوان حیوان خانگی دریافت کرده است که تعداد سگ های نژاد دار همسان او را به دو عدد می رساند.

دنیز دایی که همیشه در ویدیوهایش تلاش می کند با زبان انگلیسی صحبت کند، این بار برخلاف گذشته به زبان فارسی سخن می گوید و حیوان خانگی خود را صدا می زند.

این ویدیو حالا با واکنش هایی روبرو شده که البته بیشتر آن ها به واسطه محبوبیت علی دایی مثبت بوده است.

بخوانید: عکس/ خودنمایی دنیز دایی دختر علی دایی با تغذیه لاکچری اش

تماس فدراسیون فوتبال با علی دایی برای قبول سرمربیگری تیم ملی ایران

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی برای هدایت تیم ملی فوتبال با علی دایی تماس گرفته بود.

به گزارش خبر ورزشی، خداداد افشاریان با اشاره به برخی حرکات ملی پوشان در روزهای گذشته اظهار داشت: من زمانی برای قضاوت به سوریه رفته بودم و وقتی فهمیدند از ایران هستم، همه مردم آنجا نام علی دایی را می‌بردند. او را به خاطر تیم ملی می‌شناسند. بازیکنان بزرگی مانند علی کریمی، کریم باقری و استیلی و … هم در کنار دایی حضور داشتند و آیا یک بار رفتار نامتعارف از آنها دیدید؟

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا شما با علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی صحبت کردید یا خیر، عنوان کرد: میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون با او تماس گرفت، اما او قبول نکرد که بیاید.

کد خبر : ۱۰۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان