ویدیو/ دابسمش جنجالی الهیار صیادمنش و همسرش با آهنگ امیر تتلو

همسر خارجی الهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی، با منتشر کردن فیلمی از دابسمش همسرش با آهنگی از تتلو سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

ویدیو/ دابسمش جنجالی الهیار صیادمنش و همسرش با آهنگ امیر تتلو
کد خبر : ۱۰۰۳۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - ظاهرا غافلگیری های عجیب الهیار صیادمنش و همسر خارجی اش برای کاربران فضای مجازی تمامی ندارد.

این لژیونر تیم ملی که این روزها با انتشار تفریحات لوکس و مسافرت های لاکچری اش توجه مخاطبینش را جلب کرده بود حالا در اقدامی عجیب با یک دابسمش مخاطبین را شوکه کرده است.

او در این ویدیو با مهارتی جالب با همراهی همسر خارجی اش در حال هم خوانی آهنگی از امیر تتلو رپر ایرانیست.

به عقیده اغلب کاربران، ظاهرا همسر خارجی صیادمنش از محتوای آهنگ اطلاعی ندارد و صرفا هم خوانی همسرش را نوعی ابراز علاقه به خودش تصور می کند.

بخوانید: عکس/ خودنمایی الهیار صیادمنش و همسرش به سبک نمایش خودرو لاکچری

اللهیار صیادمنش در تیم ملی وارث پیراهن شماره 10 لقب گرفت

پیراهن شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران در طول تاریخ صاحبان زیادی داشته است. اگرچه این پیراهن یادآور گل‌های دیدنی علی دایی در تورنمنت‌های مختلف برای ایرانیان است اما بد نیست بدانید که ستاره‌هایی مثل حسن روشن، غلامرضا فتح‌آبادی، کریم باوی، صمد مرفاوی و رسول خطیبی نیز این پیراهن را در ادوار مختلف برتن کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، آخرین شماره تیم ملی فوتبال ایران بعد از رسول خطیبی هم کریم انصاری‌فرد بود و تا همین چند ماه قبل با این شماره جذاب در رقابت‌های ملی حضور پیدا می‌کرد.

مهاجم سابق استقلال و کنونی هال سیتی که یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران به شمار می‌رود در نیمه دوم دیدار با الجزایر به‌عنوان یار تعویضی با شماره 10 به میدان رفت تا این پیراهن در فوتبال ایران وارث جدیدی پیدا کند.

صیادمنش که همچنان زیر 23 سال سن دارد، یکی از امیدهای آینده فوتبال ایران است که برای حضور در جام جهانی قطر نیز انگیزه‌های متفاوتی را جست‌و‌جو می‌کند.

کد خبر : ۱۰۰۳۴۰
0
۰
ارسال نظر