ویدیو/ خودنمایی علیرضا نیکبخت و همسرش این بار با بلیط های سفر!

علی رضا واحدی نیکبخت بازیکن سابق استقلال، پس از حواشی اخیرش با انتشار تصاویری از سفر جدید و مشترکش با همسرش رونمایی کرده است.

ویدیو/ خودنمایی علیرضا نیکبخت و همسرش این بار با بلیط های سفر!
کد خبر : ۱۰۲۷۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - ظاهرا شایعه داستان جدایی واحدی نیکبخت و همسرش که در روزهای گذشته بر سر زبان ها افتاده بود، به کلی تمام شده است.

چرا که اخیرا نیکبخت و همسرش با منتشر کردن تصاویری مشترک و همزمان مخاطبین صفحه شان را غافلگیر کرده اند.

در همین رابطه همسر نیکبخت با نمایش عکسی از بلیط های سفرشان و نمایی از فرودگاه از سفر جدیدشان خبر داده است.

عده ای از کاربران این سفر را خارجی دانسته اند، اما نیکبخت با انتشار جمله بریم مشهد این سفر را زیارتی و معنوی جلوه داده است.

بخوانید: عکس/ سرو صدای علیرضا نیکبخت و همسرش با یک سلفی عاشقانه

بیوگرافی علی رضا نیکبخت واحدی

نیکبخت واحدی مدلینگ ایرانی در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.

آشنایی او با دختری در فیسبوک باعث شد که برای اولین بار ازدواج کند. اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد. او می گوید: در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد، چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

همچنین او در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

علیرضا نیکبخت به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده، و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است. همسر جدید او آرایشگر می باشد.

کد خبر : ۱۰۲۷۷۹
0
۰
ارسال نظر