ویدیو/ خودنمایی عجیب همسر بازیکن هلندی پرسپولیس با ساعت نیم میلیاردی

انتشار عکس جدیدی از همسر مهاجم هلندی تیم پرسپولیس که دیگر یک چهره شناخته شده در فضای مجازی ایران است سرو صدای زیادی را به پا کرده است.

ویدیو/ خودنمایی عجیب همسر بازیکن هلندی پرسپولیس با ساعت نیم میلیاردی
مدت مطالعه :

وقت صبح - در حالیکه یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس در ایران به سر می برد، همسر و فرزندانش برای مسافت به امارات رفته اند.

رایا همسر لوکادیا که به محض ورود به ایران با تصاویر باحجابش باعث جلب توجه همگان شده بود، حالا اما در امارات در حال خوش گذارانی با پسرانش است.

نکته عجیب اینجاست که او در صفحه شخصی اش نوشته است که برای همراهی همسرش و پدر فرزندانش به ایران آمده که بماند.

اما چند روز بعد از جلب توجه کاربران و افزایش عجیب دنبال کنندگانش با انتشار تصاویری لاکچری خبر داد که به دوبی سفر کرده است.

در همین راستا اخیرا انتشار عکسی عجیب از همسر لوکادیا و ساعت طلایی که به دست دارد، جنجال جدیدی را در بین کاربران ایجاد کرده است.

گویا ساعت استفاده شده ساعت طلای رولکس است و قیمت آن به دلار $18,674 می باشد که به پول ایران حدود 560 میلیون می شود.

بخوانید: عکس/ بازیکن هلندی پرسپولیس در مسیر جنجالی همسرش قرار گرفت

اولین حرف‌های لوکادیا با پیراهن پرسپولیس!

از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.

به گزارش ورزش سه، یورگن لوکادیا بزرگترین خرید خارجی سال‌های اخیر پرسپولیس است. او در اولین گفتگوی خود پس از انتقال به پرسپولیس گفته است:

من در هلند به دنیا آمده‌ام و اگر بخواهم آنجا را با ایران مقایسه کنم، به نظرم مهم‌ترین تفاوت نحوه رانندگی مردم است که خیلی فرق دارد. ساختار و نحوه ساخت آپارتمان‌ها متفاوت است.

مردم اینجا خیلی مهربان‌تر و صمیمی‌تر هستند. حتی افرادی که در هتل کار می‌کنند، هر روز که من را می‌بینند احوال‌پرسی می‌کنند. فکر می‌کنم این بزرگ‌ترین تفاوت بین رفتار مردم دو کشور است.

کد خبر : ۱۰۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان