ویدیو/ حرکات موزون احسان علیخانی و سیروس میمنت روی آنتن زنده!

رقص عجیب احسان علیخانی و سیروس میمنت روی آنتن زنده شبکه 3 به مناسب عید نوروز همه را متعجب کرد.

ویدیو/ حرکات موزون احسان علیخانی و سیروس میمنت روی آنتن زنده!
کد خبر : ۸۰۴۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- شب گذشته برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی، میزبان گروه موسیقی کردی از کرمانشاه و سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در ادامه اجرای این گروه، احسان علیخانی و سیروس میمنت به همراهی و رقص کردی پرداختند. حالا ویدیوی این اقدام میان کاربران دست به دست می شود و واکنش هایی را به دنبال داشته است.

بخوانید: "احسان علیخانی" اعتراف کرد؛ آبرو ریزی عجیب در برنامه "ماه عسل"!

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد پانزدهم آبان ماه سال ۱۳۶۱ در شهر تهران، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان، کارگردان و بازیگر اهل ایران است.

او نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسر‌های ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «ماه عسل» به اوج شهرت رسید.

علیخانی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامه استعدادیابی به نام «عصر جدید» ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده ‌است.

احسان علیخانی در خانواده‌ای شش نفره و در سال ۱۳۶۱ در شهر تهران چشم به جهان گشود.

وی در دوران دبیرستان به بازیگری و هنر علاقه پیدا کرد، اما ترجیح داد تا این زمینه را به عنوان شغل اول خود در نظر نگیرد و برای همین در سال ۱۳۷۹ در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد.

در همین مقطع، دوره‌های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراند و سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد.

او در سال ۱۳۸۰ بعنوان بازیگر در سریال «پرونده‌های مجهول» به کارگردانی جمال شورجه، اولین تجربه بازیگری را کسب کرد.

کد خبر : ۸۰۴۵۶
0
۰
ارسال نظر