ویدیو/ تولید محتوای عجیب همسر نیکبخت با حیوان خانگی شان

مونا نیکبخت همسر علی رضا واحدی نیکبخت پیشکسوت استقلال، با منتشر کردن فیلمی عجیب از فعالیت حیوان خانگی اش توجه مخاطبین صفحه اش را جلب کرده است.

ویدیو/ تولید محتوای عجیب همسر نیکبخت با حیوان خانگی شان
کد خبر : ۱۰۰۰۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - بعد از جنجال پر سرو صدای رفتار علی رضا نیکبخت با گربه خانگی شان که به گمان اغلب کاربران فضای مجازی به مثابه حیوان آزاری بود، حالا همسر نیکبخت روش جدیدی را برای تولید محتوای صفحه اش در نظر گرفته است.

در همین رابطه همسر نیکبخت به تازگی فیلمی از گربه شان منتشر کرده که در یک تبلت بزرگ برای او کارتون گذاشته و سرگرمش کرده است.

به اعتقاد کاربران فضای مجازی، گویا مونا نیکبخت این روزها با نوازش و ابراز احساساتی عجیب نسبت به گربه شان، ظاهرا سعی در تغییر دادن نگاه هواداران فوتبال به همسرش را دارد.

بخوانید: عکس/ ابراز عشق جالب مونا نیکبخت به همسرش توجه همه را جلب کرد

خشم نیکبخت در اینستاگرام؛ بازگشت به اوج حواشی!

علیرضا نیکبخت ستاره سال‌های پیش استقلال از انتقاد و اعتراض هواداران استقلال به او به‌شدت گله کرد.

به گزارش ورزش سه، نیکبخت ستاره اسبق استقلال روز گذشته در برنامه ورزشگاه حاضر شد و در گفت‌وگو با مجری برنامه از عملکرد این تیم در نقل و انتقالات انتقاد کرد اما این مسئله واکنش هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت را در پی داشت.

نیکبخت صبح امروز در یک لایو اینستاگرامی صحبت های تندی را خطاب به هوادارانی که در صفحه شخصی او فحاشی می‌کنند مطرح کرد و گفت قرار نیست او طوری صحبت کند که افرادی که چیزی از فوتبال نمی‌فهمند، بپسندند.

او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: می‌خواستم یک مسئله را بابت مصاحبه دیروزی که من در برنامه ورزشگاه داشتم در میان بگذارم؛ من قرار نیست حرفی را بزنم که هوادار خوشش بیاید. درست است که من هوادار این تیم هستم اما باید مشکلات این تیم و مشکلات فوتبال ایران را بگویم.‌

من این‌ بی‌شعوری برخی را نمی‌فهمم؛ شما الان آمدی و هرچیزی که لیاقت خودت و خانواده ات است را در پیج من دادی؛ چه اتفاقی می‌افتد؟ به خدا این فرهنگ ایرانی نیست.

کد خبر : ۱۰۰۰۸۴
0
۰
ارسال نظر