ویدیو/ توصیه عجیب همسر پیمان قاسم خانی به نوجوانان!

میترا ابراهیمی، همسر پیمان قاسم خانی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام اش توصیه ای عجیب به نوجوانان می کند و با واکنش هایی روبرو شده است.

ویدیو/ توصیه عجیب همسر پیمان قاسم خانی به نوجوانان!
کد خبر : ۱۰۲۸۶۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- میترا ابراهیمی، همسر همسر پیمان قاسم خانی که دانشجوی دوره دکتری روانشناسی سلامت است، در این ویدیو توصیه هایی در مورد کنار گذاشتن کمال گرایی به نوجوانان دارد.

او در این ویدیو خطاب به نوجوان ها می گوید که حتی اگر تربیت شده ایم که کمال گرا باشیم، در این دوره می توانیم تا حدی این مسئله را کنار بگذاریم.

اشاره همسر پیمان قاسم خانی به دوره ای است که برای نوجوانان برگزار می کند و تعهد می کند که شرکت کنندگان در این دوره کمال گرایی را کنار می گذارند.

این در حالی است که به اعتقاد کاربران با چند جلسه ساده نمی توان این مسئله را کنار گذاشت و این ادعایی بیش نیست.

بخوانید: ویدیو/ رونمایی همسر پیمان قاسم خانی از رژیم غذایی عجیب شان

بیوگرافی پیمان قاسم‌خانی

پیمان قاسم‌خانی فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی متولد ۳۰ دی ۱۳۴۵در تهران است.

او با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

قاسم‌خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است.

او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

وی نویسندگی و کارگردانی فیلم و سریال‌های متعددی را برعهده داشته است که می‌توان به طبقه حساس، خوب بد جلف ۱ و ۲، دختری با کفشهای کتانی و مکس اشاره کرد.

پیمان قاسم‌خانی چندین بار موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره فیلم فجر، جشن سینمای ایران و دنیای تصویر شده است.

کد خبر : ۱۰۲۸۶۸
0
۰
ارسال نظر