ویدیو/ تمرین های عجیب مرتضی پور علی گنجی همه را شوکه کرد!

مرتضی پور علی گنجی مدافع مازندرانی تیم ملی با منتشر کردن فیلمی عجیب از خودش باعث تعجب هواداران فوتبال شده است.

ویدیو/ تمرین های عجیب مرتضی پور علی گنجی همه را شوکه کرد!
کد خبر : ۹۴۹۱۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - مرتضی پور علی گنجی که به تازگی با قراردادی دو ساله به پرسپولیس آمده است، در روزهای گذشته بیشتر از همیشه مورد توجه رسانه های داخلی قرار گرفته است.

پورعلی گنجی که ظاهرا جانشین سید جلال حسینی در پرسپولیس شده است، این روزها به زادگاه اش بابل سفر کرده است و تمرینات سخت و عجیبی را در کنار دریا انجام می دهد.

او جدیدا با نمایش فیلمی فعال و پر انرژی از تمریناتش در تعطیلات تابستانی اش، آمادگی جسمانی بدنش را به رخ کاربران فضای مجازی کشیده است.

انتشار این فیلم پر انرژی از سمت او با واکنش های مثبت مخاطبین فوتبال مواجه شده است، و اغلب کاربران پشتکار پورعلی گنجی را حتی در تعطیلات تحسین کرده اند.

بخوانید: عکس/ خودنمایی و تفریح لاکچری الهیار صیادمنش و همسرش در سواحل ترکیه

پیام اینستاگرامی پورعلی‌گنجی برای پرسپولیسی‌ها

به گزارش ورزش سه، پورعلی گنجی خرید جدید پرسپولیس در پیامی از اعتماد یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاه تشکر کرده و نوشته که بی صبرانه منتظر اولین بازی با پیراهن پرسپولیس است.

او همچنین گفته که حضور در بین بازیکنان پرسپولیس باعث افتخار اوست و برای موفقیت تیم تلاش خواهد کرد.

من اینجام
‎در تیمی که قراره در سال جدید به لطف خدا در كنار شما هواداراي با عشق، اتفاقات فوق العاده خوبی رو رقم بزنه مثل گذشته. تیمی که بودن در بین بازیکناش و بازی برای تماشاگراش باعث افتخار و خوشحالي منه.

‎چون فکر میکنم فوتبال نه یه بازی ساده بلكه يه فرصت بزرگ برای خوشحال کردن شماست. بیاین همه با هم براي پرسپوليس تلاش کنیم برای اینکه آخر فصل خوشحالترین باشیم.

‎به اميد قهرماني و بالا بردن پرچم پرسپوليس در همه جاي دنيا.

کد خبر : ۹۴۹۱۰
0
۰
ارسال نظر