ویدیو/ ادامه جنجال رامین رضاییان با سردار آزمون در اینستاگرام

رامین رضاییان بازیکن اسبق پرسپولیس، با منتشر کردن فیلمی به صحبت های سردار آزمون علیه خودش واکنش نشان داده است.

ویدیو/ ادامه جنجال رامین رضاییان با سردار آزمون در اینستاگرام
کد خبر : ۹۷۶۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - البته بعد از حمله تند سردار آزمون به رامین رضاییان در برنامه زنده فوتبال برتر، انتقاد ها به این حرکت او همچنان ادامه دارد.

اغلب کاربران و کارشناسان معتقدند اگر اختلافی هم بین اعضای تیم وجود دارد باید با آرامش و داخل خود تیم حل شود نه آنکه به صورت هیجانی و با لحن توهین آمیز جلوی دوربین و میلیون ها بیننده جار زده شود.

در همین رابطه رامین رضاییان ساعاتی پیش سکوتش را شکست و با فیلمی از تمریناتش در زیر آفتاب کشور قطر با جملاتی کنایه وار اعتراض خودش را به صحبت های رفیق قدیمی اش نشان داده است.

بخوانید: عکس/ سردار آزمون و رامین رضاییان علیه یکدیگر؛ آنفالو!

ماجرای تماس شبانه سردار آزمون با فوتبال برتر

سردار آزمون شب گذشته طی یگ گفت‌وگوی طوفانی با فوتبال برتر، پای یکی دو بازیکن را در موضوع استوری‌های جنجالی علیه سرمربی تیم ملی به وسط کشید.

به گزارش ورزش سه، آزمون که بدون ترس و شجاعانه درباره مسائل تیم ملی صحبت کرد و خود را بازیکنی فراتر از آن دانست که موقعیتش به حضور هر یک از سرمربی ها منوط باشد، از بعضی بازیکنان بابت رفتار دوگانه و همچنین عدم صلاحیت برای اظهارنظر در مورد سرمربی تیم ملی گلایه کرد.

آزمون در صحبت هایش از کلمات عجیبی مثل مار هم استفاده کرد که در نوع خودش بی سابقه بود.

او در بخشی از حرف هایش به فوتبالیستی اشاره کرد که مدام از بدن خود عکس در اینستاگرام آپلود می‌کند و مقابل دوربین موبایلش می‌دود؛ بازیکنی که زمان کی‌روش به تیم ملی دعوت می‌شده اما حالا جایی در اردوی تیم ملی ندارد.

آزمون به او توصیه کرد که با خودش صادق باشد و به جای این کارها تلاش کند که ضعف فنی خود را بهبود ببخشد. او این بازیکن را بدون اشاره به اسمش اینطور معرفی کرد: «تویی که مدام از تیم‌ها بیرونت می‌اندازند.

کد خبر : ۹۷۶۳۷
0
۰
ارسال نظر