ویدئو/ کتک خوردن پیمان رجبی از همسر بلاروسی اش همه را شوکه کرد

پیمان رجبی مربی و قهرمان مشهور کشورمان با انتشار ویدیویی عجیب و جنجالی در صفحه شخصی اش جنجال تازه ای در شبکه های اجتماعی به پا کرده است.

ویدئو/ کتک خوردن پیمان رجبی از همسر بلاروسی اش همه را شوکه کرد
کد خبر : ۱۴۲۹۲۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- پیمان رجبی بدنساز معروف کشور که مدتی پیش به امارات مهاجرت کرده است، این روزها با فعالیت های عجیب اش در فضای مجازی سوژه کاربران شده است.

البته این قهرمان سابق پیش از این در ایران هم با انتشار تصاویر عجیب و ویدیوهای جنجالی از خودش و همسر ورزشکار اش توجه دنبال کنندگان زیادی را در اینستاگرام به خودش جلب کرده بود.

اما ظاهرا او بعد از مهاجرت علاقه تازه ای به انتشار ویدیوهایی با مضمون غافلگیری و ترساندن مخاطبین فضای مجازی پیدا کرده است.

چرا که او در تازه ترین فعالیت اش فیلمی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با صدایی گریان و چهره ای کبود وانمود می کند که همسرش او را کتک زده است.

البته مخاطب آگاه فضای مجازی در نگاه اول متوجه خواهد شد که این صرفا یک ویدیوی سرگرمی است و پیمان رجبی در حال طنازی است.

بخوانید: عکس/ رونمایی همسر الهیار صیادمنش از خانه لاکچری شان در حومه انگلیس

پیمان رجبی آشپزی اش را به رخ کشید

به گزارش وقت صبح، پیمان رجبی قهرمان سابق دو و‌ میدانی کشور مدتی ست که به همراه همسر ورزشکار اش لیلا رجبی به امارات مهاجرت کرده است.

البته او با تصاویری که از فعالیت های روزمره اش در اینستاگرام اش منتشر می کند، به نظر می رسد که این روزها در یک باشگاه حرفه ای در دبی در حال آموزش دادن تمرینات بدنسازی است.

اما این ورزشکار مشهور در روزهای اخیر در اقدامی جالب در یک استوری به مخاطبین اش اعلام کرد که به زودی از فعالیت های اش در زمینه آشپزی هم رونمایی خواهد کرد.

در همین راستا او ساعاتی پیش با انتشار تصویری در صفحه شخصی اش به طرفداران اش ثابت کرد که ورزشکار خوش قولی است.

چرا که این تصویر نشان می دهد او در حال آشپزی کردن برای جمعی از دوستان اش است و حتی یکی از آنها او‌ را استاد و سرآشپز خطاب کرده است.

کد خبر : ۱۴۲۹۲۹
0
۰
ارسال نظر