ویدئو/ پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی: دیگر متعلق به من نیست!

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در مصاحبه‌ای گفت که شهاب حسینی متعلق یه من نیست.

ویدئو/ پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی: دیگر متعلق به من نیست!
کد خبر : ۵۵۰۶۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، پریچهر قنبری در این مصاحبه گفت شهاب حسینی متعلق به تمام مردم و هواداران او است.

بازگشت پریچهر قنبری به تئاتر پس از ۲۰ سال

پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی پس از ۲۰ سال دوباره با نمایش «دریبل» نوشته داریوش علیزاده به کارگردانی سعید دشتی روی صحنه تئاتر می‌رود.

قنبری که در سال ۷۶ در نمایش «بر کرانه باد» به کارگردانی مینا ابراهیم‌زاده در کنار شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخته بود، همچنین در فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی سید شهاب حسینی نقش کوتاهی را برعهده داشته است.

شهاب حسینی مرداد و شهریور امسال در سالن اصلی تئاتر شهر نمایش «اعتراف» را روی صحنه برده بود که با وجودعدم اعلام فروش قطعی آن، گفته‌ها از فروش میلیاردی آن می‌گوید.

شهاب حسینی پیش از آغاز نمایش در نشست خبری از تلاشش برای راه‌اندازی یک پردیس تئاتر گفته بود که البته هنوز اخباری مبنی بر شروع به ساخت یا کار آن در میان نیست.

با این حال به نظر می‌رسد دامنه فعالیت خانواده حسینی در تئاتر به شکل جدی‌تری ادامه پیدا خواهد کرد که با تأسیس پردیس جدی‌تر خواهد شد.

از دیگر عوامل می‌توان به مهدی سلسله (تهیه‌کننده)، حنیف سروری (جانشین تهیه و مجری طرح)، رها جهانشاهی (دستیار و برنامه‌ریز)، سعید دشتی (طراح صحنه)، ایمان اسکندری (طراح لباس و نور)، کارنگ طیاری (گرافیست)، سید علی سجادی (ساخت تیزر)، نوشین تبریزی (عکاس) و سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

دیگر بازیگران این نمایش متعاقبا اعلام خواهند شد.

دریبل به نویسندگی داریوش علیزاده و به کارگردانی سعید دشتی از نیمه‌ی مهر ماه در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز روی صحنه رفت.

کد خبر : ۵۵۰۶۵
0
۰
ارسال نظر