ویدئو/ پاتوق بامزه سگ‌ها جلوی شعبه بانک ملی در تهران!

ویدئوی جالبی از حضور تعداد زیادی سگ در جلوی در یکی از شعبه‌های بانک ملی در تهزان منتشر شده است.

ویدئو/ پاتوق بامزه سگ‌ها جلوی شعبه بانک ملی در تهران!
کد خبر : ۶۸۰۰۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این ویدئو مشخص است که تعداد زیادی سگ بی‌خانمان جلوی در مسقف یکی از شعبه‌های بانک ملی در تهزان را پاتوق کرده اند.

روزانه ۳ تن غذا به سگ‌های بدون صاحب تهرانی داده می‌شود

به گفته «مفاخریان»، بیش از ۲ هزار سگ بدون صاحب در مرکز آرادکوه در جنوب تهران نگهداری می‌شود و فرآیند عقیم‌سازی و واکسیناسیون این سگ‌های بدون صاحب به طور متوسط یک میلیون تومان هزینه دارد.

او البته این را هم می‌گوید که هزینه نگهداری سگ‌هایی که بیماری خاصی مثل گال دارند یا نیاز به عمل جراحی دارند، قطعا بیشتر است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران می‌افزاید: روزانه حدود سه تُن غذا به سگ‌های بدون صاحب آرادکوه داده می‌شود و هزینه هر کیلو غذا بین سه تا چهار هزار تومان است.

او در مورد اینکه آیا مراکز دیگری بجز آرادکوه برای سگ‌های بدون صاحب درنظر گرفته شده، اضافه کرد: ۲ نقطه در چیتگر و سوهانک برای این امر اختصاص یافته که توسط گروه حامیان حیوانات اداره و حدود ۲۰۰ سگ در آنجا نگهداری می‌شود.

این مقام شهری ادامه می‌دهد: محل نگهداری قوچ و میش‌های پارک چیتگر تهران هم قرار است به نقطه دیگری که جاذبه‌ی گردشگری بیشتری داشته باشد، منتقل شود و از آن مکان نیز برای نگهداری سگ‌های بدون صاحب استفاده خواهیم کرد.

او خاطر نشان می‌کند: همچنین زمینی دیگر واقع در منطقه چهار شهرداری تهران برای نگهداری سگ‌های بدون‌صاحب پیش‌بینی شده که قرار است مدیریت آن را به بخش خصوصی بدهیم.

به گزارش ایرنا، ساماندهی مشاغل، کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات، نظارت بر بازارهای موقت و روزبازارها، کنترل حیوانات شهری، احداث و مدیریت مراکز همگانی خرید و فروش خودرو، مدیریت جایگاه‌های CNG از جمله وظایف و ماموریت‌های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران است.

منبع: خبر فوری

کد خبر : ۶۸۰۰۶
0
۰
ارسال نظر