ویدئو/ وقتی مینا وحید لباسی اعتراضی پوشید!

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون چند سال پیش در جشنواره فجر لباسی شبیه به پتو بر تن کرد.

ویدئو/ وقتی مینا وحید لباسی اعتراضی پوشید!
کد خبر : ۱۳۷۲۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در شرایطی که به جشنوااره فجر سال 1401 نزدیک می شویم نگاهی به یکی از حواشی قدیمی دوره های قبلی داشتیم.

در این ویدئو مینا وحید دلیل این پوشش را اعتراض و جلب توجه برای زلزله زدگان کرمانشاه عنوان کرد.

دلیل حمله مردم به سلبریتی‌ها از زبان مینا وحید

ایرنا: مینا وحید در این باره گفت: در نظرداشته باشید تاکنون فقط مینا وحید مورد حمله کاربران فضای مجازی قرار نگرفته است بلکه خیلی از هنرمندان ایرانی و همچنین والیبالیست‌های صربستانی، مسی، رونالدو، داورانی که مسابقات ورزشی ایران را داروی می‌کردند نیز مورد حمله کاربران ایرانی فضای مجازی قرار گرفتند.

به نظرمن ما جامعه‌ای داریم که در آن مردم هیچ وقت خود واقعی‌شان را نشان نمی‌دهند و در بیشتر اوقات با یک لبخند برلب با هم معاشرت می‌کنند.

مینا وحید لباسی اعتراضی پوشیده است.

بیشتر بخوانید:

عکس/ مینا وحید و قابی حاشیه ساز در کنار دوستانش!

عکس/ انتقاد شدید و اتهام زنی مینا وحید به بازیگران ممنوع الخروج!

زمانی ظاهر با باطن این افراد در تضاد باشد افراد باید به گونه‌ای دیگر این تضادها را تخلیه کنند، حالا این مردم وسیله ارتباطی به دست آوردند که در آن می‌توانند با یک صفحه و اسم تقلبی خود واقعی‌شان را نشان دهند.

آنجا ماسکی بر چهره ندارند و هیچ کس در فضای مجازی آن‌ها را به خاطر بی‌ادبی و یا پرخاشگری وحرف‌های بی‌پایه و اساسشان سرزنش نمی‌کند.

پس می‌توانند به راحتی خشمشان را با فحش به دیگران تخلیه کنند. این دقیقا خود واقعی این افرادی است که در جامعه به هم لبخند می‌زنند.

کد خبر : ۱۳۷۲۷۴
0
۰
ارسال نظر