ویدئو/ وضعیت اقتصادی کشور صدای بازیگران را درآورد!

این روزها گرانی ها و وضعیت اقتصادی کشور به جایی رسیده که سلبریتی‌ ها را هم مجبور به واکنش کرده است.

ویدئو/ وضعیت اقتصادی کشور صدای بازیگران را درآورد!
کد خبر : ۸۷۳۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ امین حیایی بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون در ویدیویی که مربوط به چهار سال پیش است و به تازگی دست به دست می‌شود با بغض و خشم، ناراحتی خود از گرانی ها و وضعیت معیشت مردم را اعلام می‌کند.

مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی از امین حیایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «این صحبت‌های امین جان حیایی عزیز برای چهار سال پیش است. اگر از همان چهار سال پیش، وجدان یک سری از این مسئولین که به فکر مردم بودند بیدار می‌شد، خدا وکیلی وضعیت ۵۰ درصد بهتر بود. موافقید یا نه؟ دم آن مسئولینی هم که به فکر مردم مهربان ایران‌زمین هستند و جلوی رانت و فساد و گرانی و… ایستادند گرم و در پناه حق باشند.»

بیشتر بخوانید: اعتراض متفاوت و خنده دار "نقی معمولی" به گرانی آرد

امین حیایی در این ویدیو این‌طور می‌گوید: «نمی‌دانم چه اتفاقی دارد در این مملکت می‌افتد. فقط می‌دانم رو به تباهی است و همه‌مان نابود می‌شویم. چرا آینده بچه‌های ما باید این‌طور باشد؟!

چرا من باید این قدر نگران آینده بچه‌ام باشم و از خودم بپرسم پس‌فردا ایرانی وجود خواهد داشت که فرزند من بخواهد در آن زندگی کند؟ و آیا برش دارم و از این مملکت ببرمش؟ خودم از این مملکت بروم؟ من نمی‌توانم خانواده‌ام را، بستگانم را رها کنم و بروم. من الان گرین‌کارت آمریکا دارم اما نمی‌توانم بروم. من دلبسته این مملکت و مردم هستم.»

امین حیایی در ادامه می‌گوید: «با همه دشمنی‌هایی که با این مردم می‌شود، ما مردم ایران یکدیگر را دوست داریم و پشت هم می‌ایستیم. امیدوارم زودتر بفهمند و جبران کنند. باور کنید روز قیامت هست، آن روز می‌آید و شما باید جوابگو باشید. آن روز نمی‌توانید طاقت بیاورید.»

واکنش عمو پورنگ به گرانی ها

داریوش فرضیایی مجری و برنامه ساز کودک و نوجوان که با نام عموپورنگ شناخته می‌شود نیز با انتشار ویدیویی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «برعکس ما که آرزو می‌کریم زود بزرگ بشیم، بچه‌های امروز اصلا دلشون نمی‌خواد بزرگ بشن، چون فهمیدن چه خبره.»

در این ویدیو عموپورنگ که در نقش یک کودک روی یک موتور نشسته به این سوال که آیا دوست دارد بزرگ شود این‌طور جواب می‌دهد: «نه، اصلا. بزرگ بشم که نتونم خونه بخرم؟ نتونم ماکارونی بخرم؟ نتونم گوشت بخرم؟ بچه‌هام گرسنه بمونن؟ حسرت به دل بمونم؟»

شوخی هومن حاجی عبداللهی به گران شدن ماکارونی

اما در این میان بازیگرانی نیز هستند که گویی رنج مردم از گرانی‌ ها چندان اهمیتی برایشان ندارد و با این موضوع شوخی می‌کنند.

هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت به تازگی توییتی منتشر کرد که چندان به مذاق کاربران شبکه‌ های اجتماعی خوش نیامده است.

این بازیگر در واکنش به گران شدن ماکارونی نوشت: «ماکارونی بهانه‌اس. می‌خوان حواس‌ها رو از سس خرسی پرت کنن :))» جمله‌ای که خشم بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

کد خبر : ۸۷۳۱۴
0
۰
ارسال نظر