ویدئو/ همایون شجریان و مهران مدیری با هم به دیدن یک فیلم رفتند

همایون شجریان و مهران مدیری برای دیدن فیلم آتابای ساخته نیکی کریمی به سینما رفتند.

ویدئو/ همایون شجریان و مهران مدیری با هم به دیدن یک فیلم رفتند
کد خبر : ۵۹۰۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در مرام فرش قرمز و اکران خصوصی فیلم آتابای هنرمندان زیادی حضور داشتند که همایون شجریان و مهران مدیری از جمله آن ها بودند.

انتشار اثر تازه همایون شجریان

همایون شجریان که سال‌ها پیش آلبوم «خورشید آرزو» را به آهنگسازی سعید فرج‌پوری منتشر کرده بود، این بار تک آهنگی را منتشر کرد که ساخته‌ی این هنرمند است.

همایون شجریان خواننده‌ای است که در کارنامه‌ی خود حضور در چندین و چند پروژه‌ی موسیقی را تجربه کرده است. پروژه‌هایی که بیشتر آن‌ها به صورت آلبوم منتشر شده‌اند و برخی نیز در قالب کنسرت‌هایی بوده که اجراهای موفقی داشته‌اند.

شجریان در برخی از این آثار تنها به عنوان نوازنده تنبک حضور داشته، در برخی هم تنبک نواخته و هم آواز خوانده است و در بیشتر این پروژه‌ها تنها خواننده‌ی اثر بوده است.

اکنون مدتی است که بازار موسیقی دستخوش تغییراتی شده که خوانندگان ترجیح می‌دهند آثارشان را به صورت تک آهنگ منتشر کنند. کمتر هنرمندی در این اوضاع آلبوم منتشر می‌کند.

همایون شجریان هم تصمیم گرفته از این رویه پیروی کند و آثارش را به صورت تک آهنگ و به فاصله‌ی یک ماه یا کمی بیشتر منتشر کند. اکنون هم تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «یک نفس آرزوی تو» منتشر کرده است. اثری که تیتراژ یکی از سریال‌های شبکه خانگی است.

آهنگساز «یک نفس آرزوی تو» سعید فرج‌پوری است. فرج‌پوری در گذشته هم سابقه‌ی همکاری با همایون شجریان را در آلبوم «خورشید آرزو» داشته است. آلبوم «خورشید آرزو» حاصل همکاری همایون شجریان با گروه «دستان» و آهنگسازی سعید فرج‌پوری بود. این بار و پس از سال‌ها، باز هم اثری را می‌شنویم که حاصل همکاری شجریان و فرج‌پوری است.

کد خبر : ۵۹۰۳۷
0
۰
ارسال نظر