ویدئو/ نوید محمدزاده چرا موهایش را کوتاه نمی‌کند؟

ویدئویی از نوید محمدزاده منتشر شده که درباره بلند بودن موهایش توضیحی ارائه می‌دهد.

ویدئو/ نوید محمدزاده چرا موهایش را کوتاه نمی‌کند؟
کد خبر : ۶۹۳۴۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، این ویدئو متعلق به برنامه دوستان شبکه جام جم بود که بیش از ده سال پیش از سیما پخش می‌شد.

نوید محمدزاده و امیر جعفری درنمایش شکلک

گروه بازیگران نمایش «شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی کیومرث مرادی با حضور امیر جعفری، پانته‌آبهرام، ستاره پسیانی و نوید محمدزاده کامل شد.

نمایش «شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی کیومرث مرادی ۱۲ سال پیش در تالار قشقایی اجرا شد و توانست در بیست ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جوایز بهترین نمایشنامه نویس، بهترین بازیگر زن و بهترین موسیقی را از آن خود کند، این نمایش همچنین در همان سال توانست اثر برگزیده از نظر انجمن منتقدان نیز شود.

در حال حاضر حضور پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمدزاده در نمایش «شکلک» قطعی شده است و این نمایش از اول بهمن ماه در تالار شمس اکو به صحنه می‌رود.

در نخستین دوره اجرا این نمایش که در سال ۸۳ صورت گرفت بازیگران این نمایش پانته‌آ بهرام، احمد ساعتچیان، احمد مهرانفر و ستاره پسیانی بودند. در رپرتوار این نمایش احمد مهرانفر به دلیل همکاری با پروژه تلویزیونی «پایتخت ۳» نتوانست گروه را همراهی کند.

نمایش «شکلک» سال ۲۰۰۴ در جشنواره تئاتر بهار ایرانی در فرانسه اجرا شد و سال ۲۰۰۵ نیز در جشنواره NSD هندوستان به صحنه رفت و جایزه بهترین نمایش خارجی این جشنواره را دریافت کرد.

کد خبر : ۶۹۳۴۱
0
۰
ارسال نظر