ویدئو/ جدایی نورا هاشمی و سیاوش اسعدی

نورا هاشمی گفت من سالهاست که جدا شدم و به دلایل شخصی لزومی ندیدم که این مسئله رسانه ای شود.

ویدئو/ جدایی نورا هاشمی و سیاوش اسعدی
کد خبر : ۱۴۶۸۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

نورا هاشمی همسر سیاوش اسعدی کارگردان در ویدئویی از جدایی خود از او خبر دارد و از مردم خواست برای او ناراحتی ایجاد نکنند و پیام های فضای مجازی را برای او ارسال نکنند. جدایی نورا هاشمی و سیاوش اسعدی را از زبان هاشمی بشنوید:

نورا هاشمی گفت: من سالهاست که جدا شدم و به دلایل شخصی لزومی ندیدم که این مسئله رسانه ای شود. از خبرهایی که به گوشم رسیده بسیار متاثر و متاسفم و آرزو می کنم هر آنچه عدل و حق است اتفاق بیافتد.»

نورا هاشمی ادامه داد: «نکته آخر این که به نظرم درست نیست به واسطه اتفاقی که افتاده و به من و پسرم و همین طور پدر و مادرم مربوط نیست به ما بی احترامی شود و مورد لعن و نفرین واقع شویم و به ما توهین شود.»

واکنش نورا هاشمی به شایعات سخت گیر بودن سیاوش اسعدی

در سال 1393 نورا هاشمی بازیگر فیلم های سینمایی حوالی اتوبان ، جیب بر خیابان جنوبی ، آرامش در میان مردگان نسبت به شایعاتی که در مورد کم کار بودن او به گوش می رسد پاسخ داد.

نورا هاشمی در حوالی اتوبان

هاشمی به سوره سینما گفت:مدتی است در هر محفل هنری که وارد می شوم، نکته عجیبی را در مورد خودم می شنوم. اینکه همسرم سیاوش اسعدی ، مردی متعصب و سختگیر است که تنها برای بازی من در فیلم های خودش اجازه صادر می کند.

من نمی دانم چنین حرفی از کدام عقل سلیمی نشأت گرفته و آیا شنوندگان به این موضوع فکر نمی کنند که من قبل از ازدواج هم یک بازیگر بودم و چهره های شاخصی همچون مهدی هاشمی و گلاب آدینه ، والدین من هستند؟

وی افزود:بابت این شایعه ها بسیار عصبانی هستم. سیاوش اسعدی مردی روشنفکر و متفکر است. ما تعامل خیلی خوبی با هم داریم و او در بازیگری همیشه مشوق من است.

من در مورد فیلمنامه های همسرم به ایشان مشورت می دهم و او هم درباره بازی من دیدگاه دارد. از همه کسانی که مرا می شناسند خواهش می کنم به این شایعه ها توجه نکنند.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که دلیل کم کار شدن او در سال های اخیر چه بوده توضیح داد: واقعیت این است که فیلمنامه های خوبی به دستم نمی رسید.

برای پذیرفتن همکاری با یک پروژه باید گروه سازنده را دوست داشته باشم و قصه و نقشم توجهم را جلب کند. چنین حساسیتی در تئاتر بیشتر است.

چون شما در فیلم هر پلان را حداکثر با چند برداشت پشت سر می گذارید اما برای تئاتر باید به قدری با نقش عجین شده باشید که بتوانید حق مطلب آن را برای سی چهل شب مداوم، ادا کنید.

بخوانید: سیاوش اسعدی کیست؟

نورا هاشمی کیست؟

نورا هاشمی متولد 1 فروردین 1362 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه است.

نورا هاشمی گفت از سیاوش اسعدی طلاق گرفته است.

فارغ التحصیل مقطع لیسانس می باشد ، حضورش در یک خانواده مشهور هنرمند او را خود خواسته وارد عرصه بازیگری کرد و حالا همسرش نیز کارگردان است.

پدرش می گوید نورا از روزی که چشم باز کرده و به دنیا آمد با دنیای ما آشنا شد ، پدر و مادرش را می دید که چطور درگیری این وادی هستند بنابراین خودش خود به خود آنچه باید می آموخت را آموخت و حساب تجربه کسب کرد.

اولین بار فعالیت حرفه ای خود را در مقام بازیگری از سال 1381 با فیلم دوشیزه آغاز کرد.در این مجموعه کنار بازیگرانی چون زیبا بروفه و فتحعلی اویسی حضور داشت.

با سریال فرستاده در سال 81 به کارگردانی جواد شمقدری وارد قاب تلویزیون شد.

در مجموعه ورود ممنوع ممنوع سال 82 و خواستگاران سال 86 حضور موفقی داشت و در این سالها تاکنون 7 سریال و 6 فیلم سینمایی بازی کرده است.بیشتر فعالیت اش اما در تئاتر می باشد.

خانم هاشمی چند سالی است با سیاوش اسعدی کارگردان و فیلمنامه نویس ازدواج کرد است که ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام اوستا متولد فروردین 96 می باشد.

طلاق مهدی هاشمی و گلاب آدینه پدرمادر نورا هاشمی

به نوشته اقتصاد نیوز پس از آن که مهنوش صادقی بازیگر کمترشناخته‌شده تئاتر، در ویدئویی ادعا کرد مدت‌هاست همسر مهدی هاشمی است، استاد ۷۲ ساله بازیگری در حالی که کسی انتظار نداشت، با انتشار ویدئویی ادعای صادقی را تأیید کرد.

او همچنین در این ویدئو از مردم خواست که به زندگی خصوصی مردم کاری نداشته باشند در حالی که مهنوش صادقی خبر این ازدواج را در فضای مجازی منتشر کرد.

در ویدئو‌ی دیگر هاشمی با اشاره تلویحی به طلاق عاطفی خود و همسرش گلاب آدینه، گفت که سال‌هاست جدا از همدیگر زندگی می‌کنند.

ویدئوی او به سرعت ترند فضای مجازی شد و شبکه‌های اجتماعی را درنوردید.

نورا هاشمی در من یک مستاجرم

یکی از نقش های مهم نورا هاشمی همسر سیاوش اسعدیان بازی در "من یک مستاجرم" است.

کد خبر : ۱۴۶۸۳
0
۰
ارسال نظر